Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Cross sykkel!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe en Cross sykkel! Den skal ikke bli brukt på bane, bare litt på eiendommen, parkeringsplasser og skogsveier. Det er første gangen jeg kjøper en.

Budsjettet er 8000, skulle helst hatt billigere til bare det bruket.

 

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ikke på noe bra til den prisen.

Er det bare en sånn liten pitbike du er på utkikk etter?

Eller er det en ordentlig crosser du vil ha som f.eks denne? http://www.finn.no/f...nnkode=42039210

Jeg skal ha en til max 8000. Den skal kanskje bli kjørt litt på bane, men ellers bare i skogveger, parkeringsplassen osv. Så den trenger ikke å være så veldig bra. Endret av neeeeii
Lenke til kommentar

Det er bare å lete. Sjekk autodb.no også. Sett deg opp på autosøk på finn så får du mail med en gang det kommer inn en som er relevant.

 

Bare ligg unna kinacrossere. Det blir mer skruing enn kjøring og vil koste det mangedobbelte i deler i forhold til det du gir for sykkelen. Yamaha, Honda, Suzuki, KTM og Kawasaki er noen av merkene du som regel trygt kan kjøpe. God deletilgang på de også.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Selv kjøpte jeg meg en Honda cr250 2004mod for to helger siden. Nylig byttet sylinder, pro circuit eff anlegg og kluts/gassveier samt en haug av deler. Fikk med fullt kjøreutstyr også til en prislapp på 14 000,-(org pris 17, men etter litt pruting gikk prisen ned noen hakk :) ). Synes at du burde starte på en 125cc+, 85cc er så utrolig lite, selv om de går veldig godt. Tror ikke du får noe bra til 8 000, da bør du heller spare pengene i noen mnder og kjøpe inn noe annet som har litt mer kvalitet. Du får nok en fullt brukbar cross til rundt 15'ish (+/-) ;-).

 

Merk, det er ikke bare tut-og-kjør med cross. Det er veldig mye skruing, men det er du sikkert klar over. Jeg ville valgt 2takt motor, billigere og mindre vedlikehold.

Endret av kenn93x
Lenke til kommentar

CR85 er gøy å kjøre! Veier litt over ingenting og går så det suser.

Da kjøper jeg denne! ;) Men ser den bare er 85cc. Er det stor forskjell? Er 13 år..

 

EDIT: Er CR85R cross eller enduro? Leste et sted at enduro passer best til skog osv og cross til bane. Da trenger jeg heller en enduro da jeg skal kjøre i skog bare.

Endret av neeeeii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...