Gå til innhold

Jobb tlf og privat tlf, 1 telefon.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har en jobb mobiltlf og en privat mobiltlf.

Dette er pga at når ettermiddagen kommer, så ønsket jeg å få litt fred fra alle kundene.

 

Jeg ønsker nå å kun ha en tlf, men fortsatt ha begge nummer. Privat nummeret er et gullnummer som jeg ønsker å beholde.

 

Er det noen muligheter for å viderekoble samtaler og sms til jobbtlf? Og hvis det går å viderekoble sms, så til en rimelig penge.

Viderekobling av samtaler er vel også dyrt?!

 

Abonnement jobb er Telenor og privat er Chess.

 

Jeg vet at det finnes tvillingsim, men da må man få et annet nummer og kanskje ha samme operatør.

 

Tar gjerne imot tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg har en jobb mobiltlf og en privat mobiltlf.

Dette er pga at når ettermiddagen kommer, så ønsket jeg å få litt fred fra alle kundene.

 

Jeg ønsker nå å kun ha en tlf, men fortsatt ha begge nummer. Privat nummeret er et gullnummer som jeg ønsker å beholde.

 

Er det noen muligheter for å viderekoble samtaler og sms til jobbtlf? Og hvis det går å viderekoble sms, så til en rimelig penge.

Viderekobling av samtaler er vel også dyrt?!

 

Abonnement jobb er Telenor og privat er Chess.

 

Jeg vet at det finnes tvillingsim, men da må man få et annet nummer og kanskje ha samme operatør.

 

Tar gjerne imot tips :)

 

Jeg vet ikke om du finner Dual - sim telefoner i Norge enda...og de som finne s er normale ikke helt på toppen..

men i utlandet finnes det en del dual sim telefoner der du kan bruke begge abmntene om hverandre.

Lenke til kommentar

du har vel to alternativer:

1) Viderekoble samtaler fra den ene telefonen til den andre. Dette skal fungere i begge rettninger.

2) Skaff deg mobil som kan huse begge simkortene. Jeg har søkt raskt i noen webshops og Nokia 101 var den eneste modellen jeg fikk opp som støttet duo sim. Det kan dog hende andre merker/modeller støtter dette.

Lenke til kommentar

Dual nano sim adapter, som vil henge på utsiden av telefonen tror jeg ikke er noe og satse på. Har selv et annet nummer jeg har viderekoblet til hovedtelefonen min, samt at sms blir videresendt via mail, er da på android, litt usikker på om dette er mulig og sette opp på iOS uten og jailbreake.

 

Samsung har en del dual-sim modelle, går som regel under betegnelsen Duos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...