Gå til innhold

Vi tester Samsung Premium Service


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Riper av å ligge opp ned på rent bord? Tull.

Dessuten er det også en beskyttelsesfilm over skjermen som man drar av når man henter den på Foto Video..

 

En ting som Amobil har glemt å nevne i artikkelen er at denne tjenesten (til den prisen) kun gjelder en gang pr IMEI nummer..

Endret av clark
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En ting som Amobil har glemt å nevne i artikkelen er at denne tjenesten (til den prisen) kun gjelder en gang pr IMEI nummer..

 

Før var det slik, men nå:

 

"- Subsidiert skjerm gjelder bare to skjermbytte per telefon." (link)

 

Er vel derfor de har satt opp prisen til 990, mener jeg betalte 700 for bytte på min S3 for noen måneder siden..

Lenke til kommentar

Har god erfaring med disse, min S3 knuste både skjerm og glass etter ett ekstremt fall på hele 15 centimeter ned på ett forholdsvis hardt teppe.

 

700 kroner senere var den god som ny, og de byttet attpåtil fargen slik at jeg fikk rød S3 istedet for den kjipe milky white eller hva nå det skulle være. Tok 35 minutter fra jeg leverte den inn til jeg spaserte ut igjen derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går jo greit å bytte S3 glasset selv, har knust min to ganger. Glasset koster kun 200,- på ebay og det ligger masse videoer på youtube på hvordan man gjør det.

 

Ja, en jeg kjenner, bestilte nytt glass til sin Iphone fra Kina. Det tok èn måned å få glasset, en ny måned å få tilsendt verktøyet. Hvilke land bestiller du fra? Og er det hårfønermetoden?

Lenke til kommentar

Ja, det høres flott ut! Når jeg kjøpte min galaxy s3, så skulle dette koste 700kr. I dag er denne prisen blitt til 990kr. Og om du ikke er så heldig at du bor i Oslo eller Bergen og derfor må sende inn mobilen, så stiger prisen til rett opp under 1500kr pga "fraktforsikring" og ymse gebyrer. lureri!

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...