Gå til innhold

[Løst] Trenger hjelp til kjøp av gamer pc. Rundt 9K


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pass på at hovedkortet du skal kjøpe er sokkel 1155, så det passer med prosessoren. Tror ikke du trenger så stort/dyrt kabinett, så hvis du liker "den" type utseende, kan du vurdere HAF 912. Skal det være en gaming rigg, ville jeg anbefale å bytte strømforsyningen til HX-serien

 

EDIT: En ssd kan nok være å anbefale, ja, men det kan du uansett sette inn senere, så det er ikke no´ stress ;)

Endret av wassup
Lenke til kommentar

Jeg vet en god del om pc og kabinett er fast bestemt, så jeg kan alt der. Jeg kjenner også en venn med SSD og syns ikke det er verdt det. Jeg har også fått fikset alt angående pc-en.

Hvis du har fikset alt, skjønner jeg ikke hvorfor du postet denne. Trodde du kanskje var interessert i en konsultasjon eller noe. Men, men... Tråden kan vel settes som løst, da.

Lenke til kommentar

Ja. Men når alt dere sier at jeg skal kjøpe billigere kabinett og at jeg heller burde kjøpe ssd. Og alt jeg synes det gjør er at den starter opp fortere og får opp ting litt fortere. Og gidder ikke betale 1000 kr for det.

 

Og forresten: WASSUP så skrev jeg jo det etter jeg la ut innlegget og på den tiden fikk jeg snakket med noen jeg kjenner og han hjalp meg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...