Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi A4 97-Modell


JuC1y

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte nesten samme bil for noen år siden, til samme pris og samme KM stand. Denne er dog noe bedre utstyrt.

 

Jeg vil si dette er et godt kjøp kontra prisen, tull kan det alltid bli med biler som er så gamle, men dette virket som et ganske safe kjøp.

Lenke til kommentar

Hvordan var erfaringen din med en slik bil? Dette er min første bil, og jeg har pratet med selgeren og han sier at registerreimet må byttes! men det skal han ta vekk i fra normal pris, så blir et avslag på 4-5 tusen.

 

Er dette noe jeg burde gå for?

Lenke til kommentar

Registerreim koster 11k hos Johnsen bil i Harstad (Audi merkeverksted) å bytte. Sikkert noe lignende hos møller.

 

4-5k er bare tull fra eiers side, med mindre det blir gjort svart, og da er ikke service-historikken så mye å skryte av lenger.

 

 

Hadde selv en A4 97' Avant 1.9TDI Quattro et halvt års tid, fantastisk bil. Og motoren varer flere 100k /km om den er tatt godt vare på.

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Eh, nei?

Byttet nettopp registerreim på en A6 1,9 tdi for 5500 på et ordentlg verksted, kan umulig se for meg at det er dyrere på en A4.

 

Koster riktignok 12k hos Møller, men det gjelder å sjekke opp alternativene som du tydeligvis ikke har gjort.

 

Edit: ser at reimen ble byttet i 2004! Da burde du hvertfall være rask til å bytte siden den skal byttes hvert 5år..

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Eh, nei?

Byttet nettopp registerreim på en A6 1,9 tdi for 5500 på et ordentlg verksted, kan umulig se for meg at det er dyrere på en A4.

 

Koster riktignok 12k hos Møller, men det gjelder å sjekke opp alternativene som du tydeligvis ikke har gjort.

 

Edit: ser at reimen ble byttet i 2004! Da burde du hvertfall være rask til å bytte siden den skal byttes hvert 5år..

 

Mange benytter seg av merkeverksted pga. service og garantert kvalitet på jobben. Johnsen bil er ikke Møller.

 

Selv fikk jeg byttet reima for en tusing privat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...