Gå til innhold

Har Elkjøp noen bra skjermer?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Er det noen som vet om de PC-Skjermene som Elkjøp selger er noe bra for gaming?

 

Jeg må kjøpe inn en PC-Skjerm og har en Elkjøp Megastore 5 minutter unna jobben som jeg kan svippe innom. Men hørt at mange anbefaler BenQ skjermer, men det er ikke i sortimentet deres utifra hva jeg har sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser etter 120 Hz ja..... Har noen erfaring med skjerm fra komplett og levering dagen etter i Oslo området? Evt. ved bruk av pickup-point?

 

Du kan jo se om Digital Impuls har noe inne, de holder til ved Glassmagasinet / stortorvet.

 

De har bedre utvalg en Elkjøp (og kompetanse).

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Ser etter 120 Hz ja..... Har noen erfaring med skjerm fra komplett og levering dagen etter i Oslo området? Evt. ved bruk av pickup-point?

 

 

Ikke direkte i Oslo, men pick-up point i stavanger fungerer meget bra. Og det er jo lengre fra lageret om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar

 

 

Ok, da tror jeg at jeg satser på en skjerm fra Komplett.

Noen anbefalinger derfra?

120Hz + 2560x1440 oppløsning er vel det som er "best" om dagen vel?

Kjøpte BenQ xl2411t med 144hz fra komplett. Beste gamingskjermen jeg har hatt, og den oser av kvalitet. Anbefales fra meg :)

Lenke til kommentar

Ser etter 120 Hz ja..... Har noen erfaring med skjerm fra komplett og levering dagen etter i Oslo området? Evt. ved bruk av pickup-point?

 

Ser at du har bestill men min erfaring men uanset, min erfaring med pickup-point var et jeg bestilte en router ca 13.00 på torsdagen og kunne hente varen rundt 9 / 10 fredagen. Dette var da i Bergen på og kompolett sin side stod det om det bestiles før 14 henter man normalt dage netter.

Lenke til kommentar

Elkjøp er unødvendig dyrt, og de som jobber der er som regel kun ute etter å se hvor mye de kan prakke på folk før de skjønner at de blir bondefanget. Pleier å ta en tur innom megastore i ny og ne for å få meg en god latter.

 

Det er faen meg så sant. Om du er uvitende kan de prakke på deg en HDMI kabel til 1000kr bare pga. provisjon. "Det kan bli litt hakkete med en dårlig kabel mellom PS3 og TV`n"

 

En butikk som selger sjokolade og data..!!??

Lenke til kommentar

Det er faen meg så sant. Om du er uvitende kan de prakke på deg en HDMI kabel til 1000kr bare pga. provisjon. "Det kan bli litt hakkete med en dårlig kabel mellom PS3 og TV`n"

 

En butikk som selger sjokolade og data..!!??

Sant, bare noe sånt som et tastatur er som regel 200kr++ dyrere på elkjøp enn komplett eller CDON :p

Har hatt en del familiemedlemmer som har blitt lurt trill rundt når de var uvitende og skulle kjøpe seg data. Min erfaring er dermed at man burde ha med seg noen som kan litt om data eller kan en del selv for å kjøpe datautstyr eller annen elektronikk der(man burde jo sjekke prisene hos konkurrentene først).

 

Etter som jeg har hørt bruker elkjøp butikkene også å legge en brukt vare(en vare som er returnert på deres 30 dagers åpent kjøp eller angrefrist) tilbake i hyllen å selge den til nypris så lenge varen som ble returnert er i god stand. Har sett mange åpne esker eller produkter som ser brukt ut(kjøpte en gang et tastatur der som ikke hadde plast rundt seg, der venner som har kjøpt det samme hadde det).

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...