Gå til innhold

Anmeldelse: Gears of War: Judgment (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verdt å merke seg at kritikerne (som før har vært udelt positive til tre middels gode skytespill) nå har delt seg i to fløyer: De som ventet Gears of War 4 og gir karakterene 6-7; og de som ventet PCF sitt take på en spillserie de tidligere har harselert med i et av spillmediets få eksempler på vellykket satire, og gir det 8-9.

 

Regner selv med at dette er det beste spillet i serien så langt, når utvikleren har laget interessante spill også i nyere tid, snarere enn bare halvfabrikata for spillindustrien. :)

Lenke til kommentar

Interessant nok synes jeg mye av kritikken, og forsåvidt også karakteren passer ganske bra på tidligere spill i GoW-serien.AtW

 

Litt spesielt hvordan slike oppfølgere gjerne får langt kvassere og mindre tilgivelig kritikk når det ikke er hovedutvikleren som står bak. Halo 4 tilhører vel sådan de ekstremt få unntakene.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke spillet GoW3 når det kom ut siden det var andre spill på den tiden som var mer spennende, skaffet det for 80 kroner for noen måneder siden.

 

Har prøvd å spille det, og har kommet et stykke, men merker allerede at denne serien begynner å bli veldig kjedelig, historien er ganske pointless og gameplay er jo helt likt, er jo nesten ingenting som er nytt.

 

Om jeg skaffer dette spillet er egentlig lite trolig, alt for masse bedre spill som kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...