Gå til innhold

Iphone 5, skjerm og bakdeksel, for no drit....


Anbefalte innlegg

Hei jeg va rpå vei til skolen i dag, og skulle gå ut av bilen. Da jeg gikk ut mistet jeg min iphone 5 rett i bakken som var dekket av litt "hard snø" det var ca 40cm ned og man skulle tro at telefonen skulle tåle dette. Har aldri mistet mine tidligere 3gs eller 4, men måtte jo selvfølgelig skje nå. Iponhen ble straks utrolig "blank" over deler av skjermen og litt raglete under, men ikke SPRUKKET, noen som kan ha noen ide om hva som har skjedd?

 

evt hvor mye det vil koste?

Endret av Marius13
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min mor mistet sin iPhone i dass i går. Den oppfører seg merkelig. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Neida, men hun gjorde faktisk det.

 

Jeg har blitt litt usikker på om rutinene er like overalt, men verkstedene vi bruker bare "swapper" iPhonene i nye enheter. Prisen for en ny iPhone 5 fra verkstedet er jeg ikke sikker på, men det skal være rimeligere enn en ny direkte fra Apple f. eks. Du har ikke mobilforsikring da?

Lenke til kommentar

Min mor mistet sin iPhone i dass i går. Den oppfører seg merkelig. Noen som vet hva som kan ha skjedd? Neida, men hun gjorde faktisk det.

 

Jeg har blitt litt usikker på om rutinene er like overalt, men verkstedene vi bruker bare "swapper" iPhonene i nye enheter. Prisen for en ny iPhone 5 fra verkstedet er jeg ikke sikker på, men det skal være rimeligere enn en ny direkte fra Apple f. eks. Du har ikke mobilforsikring da?

 

Nei men igrunn så begynner jeg å lure litt på hva jeg kan gjøre. Siden jeg mistet den i bakken greit nok.. men det er godt under 1 mnd siden jeg kjøpte den, og der er INGEN tegn til noe form for riper o.l, det virker heller som om skjermen bak "skjermen" igjen har løsnet... og jeg snakker kun om en liten del av skjermen oppe i venstre hjørne... så begynner å lure på om jeg bare kan komme med en unskylding der jeg kjøpte den på krav om ny... om dette er mulig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...