Gå til innhold

Se hva som gjør Galaxy S4 unik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest cliff1

Om du kjøper en S4 fra utlandet og bruker den i Norge, vil den da funke fint med Telenors nett, bortsett fra 4G/LTE? Jeg vil heller ha en raskere telefon med bedre batteritid en raskere nett, som gjør at jeg bruker opp datatrafikken min fortere

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke Exynos til Norge? Samsung fail...

 

Tvert imot. Med en Snapdragon-prosessor kan det faktisk hende at telefonen får ein fungerande CyanogenMod. Det var heilt umulig på S3-en pga et Exynos-propritærhelvete som var totalt lukka. Snapdragonprosessorane derimot, har som regel full kjeldekode som gjer at utviklarane kan utnytte prosessoren skikkelig.

 

Må sei Samsung har gjort det greit denne gangen. Einaste som gjer den mindre aktuell for meg er pentile-skjermen, designet (plast), og Touchwiz. Ellers virker det som en knall mobil!

Lenke til kommentar

Meh

 

Er glad i ny design. FOr all del, det er sikkert en nydelig tlf, men jeg ønsker meg noe nytt. Og da tenker jeg mest på utseende.

 

At den har x antall megapixler, 1.9ghz eller 1.6ghz, bryr jeg meg lite om, og har veldig lite å si i daglig dags bruk.

 

Jeg fprstår ikke helt hvorfor de valgte å gå me 13MP når optikken er så liten. Lukter støy lang vei.

 

Skal ha ny tlf i år men er er redd for at det ikke blir Galaxy s4, lukter like på HTC one. Xperia Z var veldig fin, men jeg syntes at innsynsvinklene på displayet var horribelt

Lenke til kommentar

Om du kjøper en S4 fra utlandet og bruker den i Norge, vil den da funke fint med Telenors nett, bortsett fra 4G/LTE? Jeg vil heller ha en raskere telefon med bedre batteritid en raskere nett, som gjør at jeg bruker opp datatrafikken min fortere

 

Pass på at du ikke kjøper 8-kjerners. Årsaken er at denne brikken mangler støtte for LTE (4G), og Samsung ønsker at alle Galaxy S4 som selges her til lands skal ha slik støtte.

Lenke til kommentar
Om du kjøper en S4 fra utlandet og bruker den i Norge, vil den da funke fint med Telenors nett, bortsett fra 4G/LTE? Jeg vil heller ha en raskere telefon med bedre batteritid en raskere nett, som gjør at jeg bruker opp datatrafikken min fortere
Pass på at du ikke kjøper 8-kjerners. Årsaken er at denne brikken mangler støtte for LTE (4G), og Samsung ønsker at alle Galaxy S4 som selges her til lands skal ha slik støtte.

 

Enn om man ikke vil ha/treng 4G?

Vil heller ha en raskere tlf med 8-kjerner, enn en midre strømsnill å kansje tregere tlf med 4G (noe jeg aldri kommer til å bruke)

 

Og håper Samsung tar til vett å kommer med en 32gb å ikke bare 16 gb som med S3 her til lands.

Lenke til kommentar

Enn om man ikke vil ha/treng 4G?

Vil heller ha en raskere tlf med 8-kjerner, enn en midre strømsnill å kansje tregere tlf med 4G (noe jeg aldri kommer til å bruke)

 

Og håper Samsung tar til vett å kommer med en 32gb å ikke bare 16 gb som med S3 her til lands.

 

Beklager - leste spørsmålet ditt litt for raskt. Har ikke funnet noe annet som tilsier at du ikke kan bruke 8-kjerners i Norge. Enig med deg i dine synspunkter. Vi får satse på 32.

Endret av elektrokongen.no
Lenke til kommentar

Ble selv litt usikker på octa processoren da det ble funnet ut at den kun ville ha en hastighet på 1.6 ghz så en 1.9 ghz snappdragoon 600 vil jo være raskere enn alle andre nåværende mobiler. Men skjermen er ikke pentile og er AMOLED skjermen med høyere lystyrke enn noen sinne og bedre hvites enn før. Touchwiz er det mest funksjonelle android operativsystemet du kan få. Med masse features du ikne har noen sinne. De sier at mobilen føles mye mer solid enn s3 men at det fortsatt er plastikk

 

Best hardware og best software av android telefonene denne må jeg ha ;)

Lenke til kommentar

Synes at Samsung har tabbet seg litt ved at de ikke har fått exynos-prosessorene til å fungere med 4G. Hadde vært enda mer imponert om de kunne levert samme kraftige telefonen i hele verden.

 

Håper på at Samsung kommer med extended battery pack på ca 3000mah, som de gjorde med S2.

Endret av MAG8
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble selv litt usikker på octa processoren da det ble funnet ut at den kun ville ha en hastighet på 1.6 ghz så en 1.9 ghz snappdragoon 600 vil jo være raskere enn alle andre nåværende mobiler. Men skjermen er ikke pentile og er AMOLED skjermen med høyere lystyrke enn noen sinne og bedre hvites enn før. Touchwiz er det mest funksjonelle android operativsystemet du kan få. Med masse features du ikne har noen sinne. De sier at mobilen føles mye mer solid enn s3 men at det fortsatt er plastikkBest hardware og best software av android telefonene denne må jeg ha ;)

 

umm unnskyld, men er du hjernevasket?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Galaxy S- serien har gått nedover etter de ga ut s2.

Hvorfor velge et design som får det til å se ut som en eller annen billig lekemobil , når den koster 5- 6000 kroner ?! Og FORTSETTE å bruke dette designet ? Svært få som syns dette designet er noe å trakte etter.

Veldig skuffet over Samsung her, har sett flere modeller i rykteflommen som ser mye bedre ut enn hva Samsung har kommet opp med.

 

og å velge Snapdragon til Norges versjon, hva tenker dem på ?! svakt...

 

 

 

Lenke til kommentar
Ble selv litt usikker på octa processoren da det ble funnet ut at den kun ville ha en hastighet på 1.6 ghz så en 1.9 ghz snappdragoon 600 vil jo være raskere enn alle andre nåværende mobiler. Men skjermen er ikke pentile og er AMOLED skjermen med høyere lystyrke enn noen sinne og bedre hvites enn før. Touchwiz er det mest funksjonelle android operativsystemet du kan få. Med masse features du ikne har noen sinne. De sier at mobilen føles mye mer solid enn s3 men at det fortsatt er plastikkBest hardware og best software av android telefonene denne må jeg ha ;)
umm unnskyld, men er du hjernevasket?

 

 

Altså , ja ... ingen som har sagt det er en dårlig mobil... bare ikke så bra som den burde vært ... lær deg å skrive norsk btw : P

 

Lenke til kommentar
Om du kjøper en S4 fra utlandet og bruker den i Norge, vil den da funke fint med Telenors nett, bortsett fra 4G/LTE? Jeg vil heller ha en raskere telefon med bedre batteritid en raskere nett, som gjør at jeg bruker opp datatrafikken min fortere
Pass på at du ikke kjøper 8-kjerners. Årsaken er at denne brikken mangler støtte for LTE (4G), og Samsung ønsker at alle Galaxy S4 som selges her til lands skal ha slik støtte.

 

 

Vel.. hvis du skrur på bryteren så sa Mateek nettopp det at han ikke bryr seg om 4G, og heller vil ha bedre prosessor med mindre batteriforbruk.. ERGO en 8-kjerners Exynosprosessor..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...