Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slapp og søvning, jente 15-16 år


just_smile

Anbefalte innlegg

hei, jeg er en jente på 15- snart 16 år som har et lite problem...

 

det føles som om jeg har stått opp fra de døde

jeg føler meg så slapp og trøtt, har aldri vært sånn før.. var sånn i går også :/

i tillegg har jeg kraftig hodepine, er kvalm, også er veldig svimmel hva skal jeg gjøre? hva skjer med meg for tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta deg en tur til legen. Ta f. eks noen blodprøver. Ta vare på kroppen din.

 

Gjentar det seg, og du vet at du får i deg nok næring/sovn og legen din avfeier det med "spis og sov mer" kan det lønne seg å pushe på litt mer. Har av erfaring hatt problemer med folk i helsesystemet som avfeier saker de ikke vet hva gjelder for fort med generelle "tips".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta deg en tur til legen. Ta f. eks noen blodprøver. Ta vare på kroppen din.

 

Gjentar det seg, og du vet at du får i deg nok næring/sovn og legen din avfeier det med "spis og sov mer" kan det lønne seg å pushe på litt mer. Har av erfaring hatt problemer med folk i helsesystemet som avfeier saker de ikke vet hva gjelder for fort med generelle "tips".

 

ok, takk for svar!

Lenke til kommentar

Det jeg ville bedt legen sjekke er om du har fått kyssesyken.. Da jeg fikk det (var litt yngre enn deg da jeg fikk det) så føltes det som om elefanter danset på hodet mitt, og jeg merket ettervirkningene leeeeenge (var ekstremt mye sliten og hadde ''sykdomsfølelse'').

 

ok, takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...