Gå til innhold

[Løst] gått fra ati til nvidia. 2x Titan med 3 skjermer. trenger litt hjelp.


Anbefalte innlegg

Heia. hadde en liten brann på kontoret og fikk da anledning til og oppgradere pc`en litt..

 

 

har kjørt med 2x 6970 på 3 skjermer tidligere.

 

idag kommer 2 GTX Titan i postkassen og jeg lurer litt på hvordan sette dette opp mtp 3 skjermer. nvidia sin surround guide vil ikke vise noe oppsett for titan kort.

 

hvilke utganger skal jeg bruke på kortene og ellers noen tips angående å få dette opp å gå?

 

lenge siden jeg har hatt Nvidia nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilkoblingsmetoden er lik for nVidia og AMD (tidligere ATI).

Skjermene skal kobles til skjermkort nr. 1 i CFX/SLI.

 

På mine 2x GTX 285, så bruker jeg 2 DL-DVI på kort 1 og 1 DL-DVI på kort 2.

 

Titan og gtx 6XX støtter 4 skjermer på ett kort, men regner med du fortsatt kan bruke opptil 2x2 DL-DVI på begge kortene om du ikke har HDMI/DP

Lenke til kommentar

På mine 2x GTX 285, så bruker jeg 2 DL-DVI på kort 1 og 1 DL-DVI på kort 2.

Da tør jeg å komme med den påstanden at du ikke kjører SLI på dine kort.

http://www.geforce.com/hardware/technology/sli/system-requirements

 

Jeg ser liten grunn til at TS har kjørt 2x6970 uten CFX. Jeg ser ingen grunn til at han ikke skal kjøre SLI på sine Titan kort hvis han bare skal ha 3 skjermer, med mindre han skal bruke kortene til annet enn spilling av sultne spill.

Lenke til kommentar

Da tør jeg å komme med den påstanden at du ikke kjører SLI på dine kort.

http://www.geforce.c...em-requirements

 

Jeg ser liten grunn til at TS har kjørt 2x6970 uten CFX. Jeg ser ingen grunn til at han ikke skal kjøre SLI på sine Titan kort hvis han bare skal ha 3 skjermer, med mindre han skal bruke kortene til annet enn spilling av sultne spill.

Jeg hadde 2 GTS 250 som ble kjørt i SLi med 3 skjermer. 2 skjermer i det ene kortet, og siste skjermen på det siste kortet. Gamle nVidia kort lot deg ikke kjøre mer en 2 skjermer pr kort, så skulle man ha 3 skjermer. Så var beskjeden klar fra nVidia, kjøp deg et skjermkort til. Først nå med 6 serien og titan samt dobbel gpu bretta man nå kan ha flere en 2 skjermer pr skjermkort.

Lenke til kommentar

Da tør jeg å komme med den påstanden at du ikke kjører SLI på dine kort.

http://www.geforce.c...em-requirements

 

Jeg ser liten grunn til at TS har kjørt 2x6970 uten CFX. Jeg ser ingen grunn til at han ikke skal kjøre SLI på sine Titan kort hvis han bare skal ha 3 skjermer, med mindre han skal bruke kortene til annet enn spilling av sultne spill.

 

Nvidia Surround(3 skjermer) må ha minimum 2 kort som ble skrevet over her. Man kan heller ikke aktivere Nvidia Surround uten en bro og aktivere sli.

Lenke til kommentar

var ganske enkelt når man bare fikk koblet det til og konfigurert at man skulle aktivere SLI og surround, 3DVI kabler, måtte koble til begge DVI på ene kortet og siste DVI på andre kortet..

 

ja bruker pc`en til både jobb å sultne spill..

 

var morro å prøve crysis 3 på very high på 5950x1200(bezel corrected). lå da på 35-40fps jevnt, skrudde ned noen instillinger som skygger å div til High, lå da jevnt over på ca 50fps +-5fps

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...