Gå til innhold

Bytte av studie - NTNU


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer helt an på hva du skal bytte fra og hva du skal bytte til. Noen bytter er helt uproblematiske og du kan hoppe frem og tilbake som du vil, andre er nærmest umulige og du må søke deg inn med VGS-karakterene dine og begynne på nytt i 1. klasse.... Hør med rådgiver/studieveileder/kontordamene på det fakultetet du ønsker å bytte til, de vet det meste om slikt.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hva du skal bytte fra og hva du skal bytte til. Noen bytter er helt uproblematiske og du kan hoppe frem og tilbake som du vil, andre er nærmest umulige og du må søke deg inn med VGS-karakterene dine og begynne på nytt i 1. klasse.... Hør med rådgiver/studieveileder/kontordamene på det fakultetet du ønsker å bytte til, de vet det meste om slikt.

 

Jeg byttet fra elektro til kybernetikk, men innså at jeg gjorde en dårlig valg etter kyb intro faget som forteller på en måte hva jeg kommer til å gjøre i arbeidslivet. Derfor vil jeg nå bytte tilbake til elektro igjen :S. Eneste faget som er forskjellig er intro fagene, ellers har vi hatt samme fag til nå. Jeg har hørt at vi ikke trenger å ta opp intro, fordi vi kommer til å lære om det vi lærer der, senere i kurset. Da blir det vel problemfritt å bytte tilbake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...