Gå til innhold

Sniktitt: Huawei Ascend W1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det føles kanskje som plastikk med Huawei. Men min U8800 - ustabil, dårlig på WiFi og ubrukelig batteri til side- den har tålt mye bank! Har mistet den i betong/fliser flere ganger, ned en trapp, ungene har dunket i bordet med den. Og den lever enda, med kun en død piksel.

 

Prøv å roote telefonen og installere custom ROM, du får MYE bedre batteritid, den blir mer stabil, WiFi'en blir endelig brukbar og du får ICS (4.0.4), såppas stor forbedring at jeg beholdt telefonen mye lengre enn planlagt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke dere skal bruke begrepet plastfølelse... Det blir helt feil ettersom det fins så utrolig mange typer plast. Noen telefoner her blir omtalt som at de føles solide, da er de lagd av polykarbonat, men hvis dere (gjelder maaange andre og) syns den har dårlig byggekvalitet, så er den lagd av plastikk.....

 

Akkurat nå skjenner jeg plastikkfølelsen krype gjennom hendene mine når jeg skriver på tastaturet mitt, og uansett om jeg kjøper de dyreste gaming-tastaturene vil den alltid være der.

 

Det jeg skrev ovenfor blir jo ganske teit iom. at jeg ikke tror noen får en billig plastfølelse av veldig gode keyboard, heller aldri plastfølelse, de får gjerne følelsen av dårlig kvalitet.

 

Så kan dere stoppe å skrive plastfølelse og heller bare skrive dårlig byggekvalitet?

For det er ikke det samme, og får mange til å tro at hvis det er plast i en mobil, så har den dårlig byggekvalitet, det stemmer ikke. Det har dere selv bevist med tester som gir pluss for at den føles solid, og minus, selv om begge er lagd av plast. Det er ikke pga. plasten, det er hvordan den er bygd til å lage tlf.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det føles kanskje som plastikk med Huawei. Men min U8800 - ustabil, dårlig på WiFi og ubrukelig batteri til side- den har tålt mye bank! Har mistet den i betong/fliser flere ganger, ned en trapp, ungene har dunket i bordet med den. Og den lever enda, med kun en død piksel.
Prøv å roote telefonen og installere custom ROM, du får MYE bedre batteritid, den blir mer stabil, WiFi'en blir endelig brukbar og du får ICS (4.0.4), såppas stor forbedring at jeg beholdt telefonen mye lengre enn planlagt. :)

 

Er på Aurora 5u17, med 3.0.8 kernel. Men det hjalp ikke det grann på batteritid, stabilitet eller WiFi.

Men den tar seg jo langt bedre ut og er raskere, i det minste :)

 

Edit:

Oohh! Ny update! Krysser fingrene!

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...