Gå til innhold

Nvidia Tegra 4 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ifølge Nvidia bruker Tegra 4 opptil 45 prosent mindre strøm enn Tegra 3. Det betyr opptil 14 timer med videoavspilling i HD-kvalitet på en mobiltelefon.

Hvor mange timer kunne en se på film fra før, og er det tallet på 14 timer noe dere eller nVIDIA har kommet frem til?

45% mindre strøm på prosessoren betyr jo ikke at telefonen bruker 45% mindre strøm. Skjermen er såvidt jeg vet allerede den største synderen når det gjelder strømforbruk..

Endret av OV-103
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nice! Jeg søkte faktisk den opp i går for å se om det var noen nyheter om den!

 

Har nå en Asus infinity (tf700) tablet med tegra 3, og den henger seg noen ganger opp og funker ikke like glatt som f.eks. note 2. Har hørt at dette er på grunn av prosessoren... Er dette bare min tablet det er noe galt med?

 

Er det noen andre som har det samme problemet med et tegra 3 device?

 

Lenke til kommentar

Har nå en Asus infinity (tf700) tablet med tegra 3, og den henger seg noen ganger opp og funker ikke like glatt som f.eks. note 2. Har hørt at dette er på grunn av prosessoren... Er dette bare min tablet det er noe galt med?

 

Er det noen andre som har det samme problemet med et tegra 3 device?

Tviler sterkt. Vi har ikke noen slike problemer på dev. kortene vi har på jobben med med Tegra 3.

 

Tipper heller det er et Android-problem...

Lenke til kommentar

Nice! Jeg søkte faktisk den opp i går for å se om det var noen nyheter om den!

 

Har nå en Asus infinity (tf700) tablet med tegra 3, og den henger seg noen ganger opp og funker ikke like glatt som f.eks. note 2. Har hørt at dette er på grunn av prosessoren... Er dette bare min tablet det er noe galt med?

 

Er det noen andre som har det samme problemet med et tegra 3 device?

 

Det er feil på internminnet på alle tablets med tegra 3 i transformer serien. Last ned dolphin tab å lagre cathe til minnekortet istedet. Vil du bli helt kvitt problemet må du ordne deg data2sd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det er feil på internminnet på alle tablets med tegra 3 i transformer serien. Last ned dolphin tab å lagre cathe til minnekortet istedet. Vil du bli helt kvitt problemet må du ordne deg data2sd.

 

Dolphin tab? Kan jeg få en link?

Data2sd må man vel roote for å få til...

Lenke til kommentar
Dolphin tab? Kan jeg få en link? Data2sd må man vel roote for å få til...
Søk på play store. Mulig dolphin HD og støtter å legge catche til sd kort. Må nok roote for å bruke data2sd ja, mn er veldig enkelt på asus sine tablets.

 

Sorry for nybegynnerspørsmål her, men vet du om noen guider eller verktøy for å roote? Jeg har funnet en del, men de er gamle, og fungerer bare på ICS. Jeg har oppgradert til Jelly Bean, så jeg trenger en som funker med oppdateringen

 

Jeg skrudde på "save catche to sd card" i alle dolphin browserene mine, og det ble litt bedre, men jeg vil helst at hele tableten skal kunne kjøre litt glattere...

 

Lenke til kommentar

 

 

Sorry for nybegynnerspørsmål her, men vet du om noen guider eller verktøy for å roote? Jeg har funnet en del, men de er gamle, og fungerer bare på ICS. Jeg har oppgradert til Jelly Bean, så jeg trenger en som funker med oppdateringen

 

Jeg skrudde på "save catche to sd card" i alle dolphin browserene mine, og det ble litt bedre, men jeg vil helst at hele tableten skal kunne kjøre litt glattere...

 

Du finner all informasjon du trenger her: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1665

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...