Gå til innhold

Test: Asus VivoBook S200


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker på ingen måter å fingre på laptop-skjermen slik jeg gjør på mobiltelefonen, uansett hvor morro det kan være. Tanken på alle finger merkene denne skjermen kommer til å ha gir meg frysninger. Jeg blir gal hvis jeg ser noen lage slike merker på skjermen min, laptop og desktop.

 

Kan ikke fatte og begripe hva Microsoft tenkte på når de fant på denne ideen at folk vil klisse til dataskjermen sin. Blæ!

Endret av Dovendyr
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En meget interessant pc, spør du meg! Bra pris. Men dere skriver at dere kjørte 720p film på den. Klarer den å kjøre det problemfritt?

 

Og vil den rimeligere versjonen klare det? For da kan den brukes opp mot tv/stereo.

 

Evnt får jeg vente på en tablet med full win8 på! (krysser fingrer og tær for at surface PRO kommer til Norge i januar)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Meh... merkelig skapning. Touch fordi det er kult i langt større grad enn praktisk mht formen ellers. Noen timer med dette vil lokke frem tennisalbue, umulig å finne fornuftig armstøtte. I tillegg er skjermen skjelven i posisjonen.

Lenke til kommentar

Finnes det en liknende PC uten touch og med bedre skjerm til omtrent samme pris?Har lyst på ultrabook-designet, men har ikke lyst til å betale 8k for en fra asus

 

Du kan prøve en Asus u32u. Ikke allverdens skjerm, men 13,3 tommer og billigere. Kjøp ssd og ekstra minne for pengene du sparer og du har en kjekk sak som duger til det meste.

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1082988

Lenke til kommentar

En meget interessant pc, spør du meg! Bra pris. Men dere skriver at dere kjørte 720p film på den. Klarer den å kjøre det problemfritt?Og vil den rimeligere versjonen klare det? For da kan den brukes opp mot tv/stereo.Evnt får jeg vente på en tablet med full win8 på! (krysser fingrer og tær for at surface PRO kommer til Norge i januar)

720p var ikke noe problem. HD Graphics 4000 har innebygd maskinvareakselerasjon av HD-video, så den skal fint klare 1080p også.

 

Nå skal jeg ikke være skråsikker, men av hva jeg har klart å finne ut av spesifikasjoner, har dessverre ikke grafikkdelen til Pentium-utgaven slik akselerasjon.

 

Lenke til kommentar

Jeg ønsker på ingen måter å fingre på laptop-skjermen slik jeg gjør på mobiltelefonen, uansett hvor morro det kan være. Tanken på alle finger merkene denne skjermen kommer til å ha gir meg frysninger. Jeg blir gal hvis jeg ser noen lage slike merker på skjermen min, laptop og desktop.Kan ikke fatte og begripe hva Microsoft tenkte på når de fant på denne ideen at folk vil klisse til dataskjermen sin. Blæ!

 

Hva om Apple hadde gjort det? Da hadde ALLE kidza som elsker mac for det er så mye "Bedre" enn pc sakt at windows var retard fordi vi ikke hadde touch interface slik windows 8 har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...