Gå til innhold

Nye Ringepriser ser dagens lys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får bare opp feilmelding på alle linkene til den nye Ringepriser-siden.

 

Safari på iOs 6.1

 

Står det noe spesielt på de feilmeldingene du får opp?

 

Denne kalkulatoren er jo full av feil. Kanskje greit å sjekke kildene sine før man lanserer en kalkulator som tross alt skal hjelpe kunden med å få billigere telefonregning.

 

Nevn gjerne hvilke feil, så skal vi etter beste evne rette de opp!

Lenke til kommentar
Jeg får bare opp feilmelding på alle linkene til den nye Ringepriser-siden.Safari på iOs 6.1
Står det noe spesielt på de feilmeldingene du får opp?
Denne kalkulatoren er jo full av feil. Kanskje greit å sjekke kildene sine før man lanserer en kalkulator som tross alt skal hjelpe kunden med å få billigere telefonregning.
Nevn gjerne hvilke feil, så skal vi etter beste evne rette de opp!

 

Dere presenterer Telenors gamle priser, noe som gjør dem langt unna konkurransedyktige.

 

Djuice: http://www.djuice.no/abonnement/

 

 

 

Lenke til kommentar

Bra at det finnes slike kalkulatorere. Hjleper med å sammenligne de forskjellige ringe mønsterene vi har.

Et element som burde taes i betraktning er hvor mye man ringer til en som har samme leverandør. Telenor har Fri familie bla , er usikker på hvem andre har det. Dersom en ringer veldig mye til personer med samme leverandør vil det endre resultatet.

Lenke til kommentar

Tror ikke tjenesten tar hensyn til dataoverføringsgrensene abonnementene har.

 

F.eks. flere av aktørene markedsfører "fri databruk", men i realiteten er det bare 1-5 GB i mange av tilfellene. Når du har brukt opp kvoten din senkes hastigheten ned til rundt 100-200 kbps.

 

Så "fri databruk" er bare tull og det irriterer meg grenseløst. 5 GB idag er ingenting, mener jeg. 100-200 kbps kan ikke brukes til noe fornnuftig, og du blir sikkert nedprioritert også. Mener å huske Telenor gjorde dette med et mobilt bredbånd-abonnement jeg prøvde.

 

Her burde dere finne ut hva grensen er for når hastigheten settes ned, og bruke den. Så kan dere heller sette en stjerne som forteller hvilken hastighet du får etter denne verdien (f.eks. 5 GB).

 

 

De tar allerede nok for lave hastigheter og lave kvoter. Og så markedsfører de det som "fri databruk"...

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Disse priskalkulatorene er veldig nyttige for folk som er veldig forutsigbare men ikke for oss andre.

 

Jeg regner med du finner fakturaene for forbruket ditt på nettsiden til operatøren din. Hvis du regner ut ditt gjennomsnittlige forbruk over la oss si 6 måneder så vil jeg vel tro at du finner et tall som er forholdsvis representabelt for ditt forbruk?

Lenke til kommentar

Jeg regner med du finner fakturaene for forbruket ditt på nettsiden til operatøren din. Hvis du regner ut ditt gjennomsnittlige forbruk over la oss si 6 måneder så vil jeg vel tro at du finner et tall som er forholdsvis representabelt for ditt forbruk?

 

Joa, joa men blir jo ikke så billig hvis jeg bruker 2x av aboet noen mnd

Lenke til kommentar

Her burde dere finne ut hva grensen er for når hastigheten settes ned, og bruke den. Så kan dere heller sette en stjerne som forteller hvilken hastighet du får etter denne verdien (f.eks. 5 GB).

 

Godt poeng, dette er noe vi har tenkt på. På flere av abonnementene står det allerede en stjerne som forteller om hastigheten du får etter at inkludert forbruk er brukt opp. Vi tenker også på å implementere sjekk om du faktisk får til å bruke den mengden med data du angir dersom hastigheten reduseres til X kbps, gitt "data dager" spesifisert.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...