Gå til innhold

Siste nytt fra OLED-fronten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, om litt kommer vel apple til å ta patent på noe som viser bilder sjenerelt..*spøk til side*Gleder meg til oled kommer for fult, aldri feil med ny teknologi og mer konkuranse! Håper bare overgangen til 4K blir framskundet med oled..

 

Det eneste som er synd er at vi her i Norge aldri for sett TV i 4K -.-

Lenke til kommentar

Jaja, om litt kommer vel apple til å ta patent på noe som viser bilder sjenerelt..*spøk til side*Gleder meg til oled kommer for fult, aldri feil med ny teknologi og mer konkuranse! Håper bare overgangen til 4K blir framskundet med oled..

 

Det eneste som er synd er at vi her i Norge aldri for sett TV i 4K -.-

 

Hvorfor ikke? Noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar

Jaja, om litt kommer vel apple til å ta patent på noe som viser bilder sjenerelt..*spøk til side*Gleder meg til oled kommer for fult, aldri feil med ny teknologi og mer konkuranse! Håper bare overgangen til 4K blir framskundet med oled..

 

Det eneste som er synd er at vi her i Norge aldri for sett TV i 4K -.-

 

Hvorfor ikke? Noe jeg ikke har fått med meg?

 

Aldri er nok å dra det litt langt men i overskuelig fremtid så ja.

Norge er ikke på full hd engang så det er en vei å gå

Endret av Revox
Lenke til kommentar

Synes absolutt Sharp fortjener litt plass i en slik artikkel.

De har riktignok ikke laget veldig mye oppstyr rundt det, men viste for noen måneder siden frem sine første OLED prototyper - og da var de i tillegg kommet lengre i den tekniske utviklingen enn noen annen konkurrent.

 

De har bla presentert bøyelige OLED, og et 13,5" OLED panel med 4k oppløsning (3840x2160 - 326 ppi). Det er svært imponerende, og de andre produsentene sliter med å lage OLED med høy oppløsning. Sharps produksjon er muliggjort gjennom deres 10. generasjon fabrikk (verdens største og mest avanserte) og deres IGZO produksjonsteknikk.

 

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1338801833

Lenke til kommentar
Jaja, om litt kommer vel apple til å ta patent på noe som viser bilder sjenerelt..*spøk til side*Gleder meg til oled kommer for fult, aldri feil med ny teknologi og mer konkuranse! Håper bare overgangen til 4K blir framskundet med oled..
Det eneste som er synd er at vi her i Norge aldri for sett TV i 4K -.-
Hvorfor ikke? Noe jeg ikke har fått med meg?
Aldri er nok å dra det litt langt men i overskuelig fremtid så ja.Norge er ikke på full hd engang så det er en vei å gå

 

Nå er det jo mye gøy som foregår på fiberfronten, og hvis man i tillegg får et nytt BD/format med avspillere for dette, så burde det jo gå glatt å få dette på film iallefall. Dessuten vil jeg tro at Playstation og Xbox sine nye konsoller burde støtte dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...