Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - Jann - 50mm f/1.8G


Anbefalte innlegg

Bruker: Jann

Utstyr: Nikon D600 + 50mm 1.8g

Deltakernivå: Kandidat

Utfordring: Å fullføre kandidat. Blandet bilder samt prøve ut hvordan d600 er.

Det blir stort sett høstbilder av alle mulige fargekombinasjoner og nye uoppdagede steder jeg kan finner her i byen og omegn. Godt mulig noen skummring/nattebilder hvist været tillater.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som du har forsøkt deg på skumring allerede. Men det var kanskje bare et eksponeringsvalg? Uansett ikke vanskelig å se at høstfargene har ankommet. Forsøkte meg på noen liknende motiver i dag, men syntes ikke jeg fikk det helt til, så mitt valg falt på det animalske. Men jeg skal forsøke å følge opp starten din etter hvert. Gleder meg til å se hva du får ut av den nye D600'n.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som du har forsøkt deg på skumring allerede. Men det var kanskje bare et eksponeringsvalg? Uansett ikke vanskelig å se at høstfargene har ankommet. Forsøkte meg på noen liknende motiver i dag, men syntes ikke jeg fikk det helt til, så mitt valg falt på det animalske. Men jeg skal forsøke å følge opp starten din etter hvert. Gleder meg til å se hva du får ut av den nye D600'n.

Stemmer det k.n.b. Tenkte skulle prøve å se hvordan det ble med kjappere lukker. Ble ikke så alt for gale, likte det på et høstvis :) Ja det er å ha fantasien i fokus som ikke alltid er lett hehe. Vet ike helt om jeg gleder meg eller gruer meg til å se hva jeg får til..

Lenke til kommentar

 

Ja, enig angående utsnittet k.n.b og Bjørn. Takk for at dere nevnte det, måtte se 2 ganger. :) Liten fiks gjort.

 

Mørke og dystre toner - fin bokeh i høstmørkten.

 

Er ikke helt sikker på utsnittet på siste jeg heller - hadde kanskje gjort seg med et videre objektiv der senterpunktet er satt.

Liker fargene i både trær og speilet himmel - var fint tidspunkt å være ute med kamera. :)

Takker, var en flott ettermiddag å dra ut på. Fin tempratur også. Ja enig der som jeg nevnte til de andre, skulle laget utsnittet litt annerledes, fikset nå. :)

 

Fine, dype farger i bilde 1. Godt fanget høststemning. :)

Takker, begynner litt svakt. Må vell ta seg opp forhåpentlighvis. :)

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...