Gå til innhold

GOG med Mac-støtte? (Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært utrolig flott om det ble utbredt støtte for OSX (og diverse Linux-distroer) fra GOG sin side. Er veldig lei av at Windows har mer eller mindre monopol som spill-OS.

 

Det er vel ikke akkurat noen hemmelighet at spill er den største grunnen til Windows sin dominans, i hvertfall hos de jeg kjenner som er glad i spill.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke akkurat noen hemmelighet at spill er den største grunnen til Windows sin dominans, i hvertfall hos de jeg kjenner som er glad i spill.

 

Burde vel også handle om pris og ytelse om det er OSX som er alternativet her, selv om overraskende mange mener det er verdt å kaste de prinsippene ut av vinduet for å kunne ha et epleklistremerke på maskina. Satser på det er Linux-støtte GOG skal annonsere, jeg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Satser på det er Linux-støtte GOG skal annonsere, jeg!

 

Ganske tvilsomt, men jeg håper naturligvis det stemmer.

 

Linux har jo ikke noe selskap som pusher operativsystemet, det har relativt få brukere, og å begynne med kundesupport for et operativsystem med en haug distribusjoner og historisk sett dårlig driversupport vil bli et realt mareritt for spillutgivere.

 

Jeg liker at Valve har begynt å pushe Linux nå, jeg tror at man enkelt og greit bør lansere Linux-kompatible spill så vil brukerne komme over til operativsystemet. Porting bør være ganske trivielt når man har Mac-støtte, å gå over til OpenGL er vel det største steget.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke akkurat noen hemmelighet at spill er den største grunnen til Windows sin dominans, i hvertfall hos de jeg kjenner som er glad i spill.

 

Burde vel også handle om pris og ytelse om det er OSX som er alternativet her, selv om overraskende mange mener det er verdt å kaste de prinsippene ut av vinduet for å kunne ha et epleklistremerke på maskina. Satser på det er Linux-støtte GOG skal annonsere, jeg!

 

Hackintosh :)

Hadde lett konvertert riggen min til en fulltids Hackintosh om det lot seg gjøre med tanke på spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...