Gå til innhold

?To av tre iOS-apper «dør» i App Store


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker Hans-Petter Nygård-Hansens kommentar om at det er en fordel at iOS har så mange apper fra før når man skal programere :p

http://www.mobilen.no/artikler/lag-appene-til-ios-forst/111391

 

Det sier seg selv at det er begrenset hvor mange apper en person kan laste ned/bruke, eller i det hele tatt gidde å browse gjennom i appstore, og da blir det til at man bruker de som anbefales/brukes av "alle".

 

Det blr som de som ikke kan skifte OS fordi akkurat den spesifikke appen ikke finnes, selv om det finnes alternativer som gjør akkurat det samme like godt, eller til og med bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At ikke alle 650.000 appene har mengder med kunder burde ikke komme som noen overraskelse. Blant det enorme antallet apps er det også ekstremt mye søppelapps som knapt nok fortjener å være der. Mange apps som kun er dårlige kopier av andre, populære, apps.

 

Personlig laster jeg ned apps jeg har lest om eller som jeg oppdager gjennom "Genius".

Lenke til kommentar

mange av appene som blir lastet ned er vel også stort sett store andre steder før de kommer på app store. bare tenk deg alle appene du har på telefonen, vil tippe at mnage av dem er kjente norske elelr utlandske nettsider. alle har jo facebook som app på telfonen. kansje har du yr, storm, vg, dagbladet, sun, osv. alle disse er jo allerede store før de kommer til app store og blir jo selvsagt lastet ned mest.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...