Gå til innhold

Nytt Army of Two-spill neste år (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, vil nA si at de to foregAende spillene var rimelig gode opplevelser jeg da. Men det skal sies, det fOrste ble rundet som couch split screen coop (og det hevet opplevelsen ett par hakk med en kompis og en kasse Ol) og toern var jo rett og slett enern litt mer finpusset, men fortsatt vel verdt pengene sA lenge man hadde noen venner med spillet.

Lenke til kommentar

Plutselig hadde de forandret på hvordan selve split-screenen var. Den var delt "feil" på midten, noe som gjorde det mer vanskeligt. Eneren var veldig godt gjennomført. Toeren gikk du igjennom den "samme" gangen om og om og om igjen. Alt var grått. Eksplosjonene var bare gult og oransje maling slengt sammen i en klædd...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

ser fram til dette, bare synd det ikke kommer til pc så det kunne vist seg fram på sitt beste med frostbyte 2 motoren. håper de har tatt våpen delen og gjort som med borderlands 1/2 og mangedoblet det...

Lenke til kommentar

AWWWW YEAH! gleder meg til og mekke sammen atter en m47a1 (AKA m4a1 med masse ak deler :p)

digger disse spillene pga coop'en.

jeg og en kamerat var drit lei alt av spill, og så prøvde vi the 40th day. tror aldri jeg har gjort ferdig et spill i coop så raskt før. utrolig morsome spill. anbefales på det sterkeste :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...