Gå til innhold

Sony Xperia S får endelig Android 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Mr. Smartphone", dette er ikke youtube. Vennligst hold deg til slike kommentarer der.

 

Kan ikke vente til jeg kommer hjem og flasher denne! På tide SONY. Firmwaren virker for meg som en av de bedre og utførte samtidig som det ikke blir for mye dilldall. Gleder meg til å teste de nye funksjonene :D

Lenke til kommentar

ICS var ikke så bra på xperia arc, mest bugs.

 

Min Ray har allerede fått sin andre oppdatering med ICS, i går kom det en liten oppdatering 4.1.B.0.431 på 19MB. Dermed har jeg gått opp fra Android 4.0.3 til 4.0.4.

Jeg ble varslet om tilgjengelig oppdatering av telefonen, og fikk valget å laste den ned på WiFi. Telefonen var fortsatt rootet etter oppdateringen, blåtann er blitt mer stabil og mobilen kjappere.

Endret av Frobe
Lenke til kommentar

ICS var ikke så bra på xperia arc, mest bugs.

 

Til informasjon: Xperia S og Xperia Arc får ikke samme versjon av ICS! Arc fikk tidlig en ICS utgave som fra Googles side hadde mengder med bugs (samme versjon som One X, Galaxy S2, Galaxy S3 etc. etc.). Sony har hele tiden sagt at Xperia S får ICS når Google har rettet opp bugsene som ligger i grunnstrukturen, dette skjedde på slutten av Mai og deretter ble ICS for Xperia S og nye Sony telefoner (ikke Sony Ericsson) satt sammen.

ICS for Xperia S vil derfor være den mest stabile ICSen på markedet og ha flere nye funksjoner. Det morsomste er at hvis One X og Galaxy S skal ha denne versjonen av ICS (noe Samsung sier Galaxy S skal ha, HTC kan vistnok ikke bestemme seg) må hele OSet tiltenkt telefonene bygges opp på nytt fra grunnen av.

Jeg har sagt det utallige ganger: Sony gjorde rett i å vente med ICS til Xperia S.

Lenke til kommentar

ICS var ikke så bra på xperia arc, mest bugs.

 

Til informasjon: Xperia S og Xperia Arc får ikke samme versjon av ICS! Arc fikk tidlig en ICS utgave som fra Googles side hadde mengder med bugs (samme versjon som One X, Galaxy S2, Galaxy S3 etc. etc.). Sony har hele tiden sagt at Xperia S får ICS når Google har rettet opp bugsene som ligger i grunnstrukturen, dette skjedde på slutten av Mai og deretter ble ICS for Xperia S og nye Sony telefoner (ikke Sony Ericsson) satt sammen.

ICS for Xperia S vil derfor være den mest stabile ICSen på markedet og ha flere nye funksjoner. Det morsomste er at hvis One X og Galaxy S skal ha denne versjonen av ICS (noe Samsung sier Galaxy S skal ha, HTC kan vistnok ikke bestemme seg) må hele OSet tiltenkt telefonene bygges opp på nytt fra grunnen av.

Jeg har sagt det utallige ganger: Sony gjorde rett i å vente med ICS til Xperia S.

 

Å, herlig å få vite denne informasjonen. Har irritert meg lenge at Xperia S ikke kom med ICS, men nå vet jeg at de gjorde det rette! :w00t:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...