Gå til innhold

Reisebrev: E3 2012, dag 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...dårleg behandla dyr som blir avla fram på korn dyrka på landområde som framleis burde vere regnskog som fin middag, men dei om det...

 

åhh... mmmm... amerikanere kan dette med biff... Nebraska grass fed sirloin prime cut (eller rib-eye for den saks skyld!) hengemørnet (i over 30 dager!) renskåret...

 

Forøvrig, de dyra blir behandla som konger ( / dronninger) og de kommer stort sett fra steder hvor det er prærieland (dvs, midvesten - "jordbruksbeltet" - "square shape states" ) Men oss om det =D

Lenke til kommentar

Forøvrig, de dyra blir behandla som konger ( / dronninger) og de kommer stort sett fra steder hvor det er prærieland (dvs, midvesten - "jordbruksbeltet" - "square shape states" ) Men oss om det =D

Google ville ikke samarbeide med meg nå...

Jeg så nå vitterlig en dokumentar om amerikasnke kveg fabrikker hvor kyrne vasset rundt i møkk og ble foret på mais. Mais som kyr ikke kan fordøye.

 

Mistenker matproduksjonen ikke er like idyllisk som du tror Syter.

 

Lenke til kommentar

...dårleg behandla dyr som blir avla fram på korn dyrka på landområde som framleis burde vere regnskog som fin middag, men dei om det...åhh... mmmm... amerikanere kan dette med biff... Nebraska grass fed sirloin prime cut (eller rib-eye for den saks skyld!) hengemørnet (i over 30 dager!) renskåret... Forøvrig, de dyra blir behandla som konger ( / dronninger) og de kommer stort sett fra steder hvor det er prærieland (dvs, midvesten - "jordbruksbeltet" - "square shape states" ) Men oss om det =D

 

Har selv kjørt en slik kvegfarm i USA og de blir ikke alle behandlet som kongelige kan jeg si deg. Noen steder står det en zillion dyr ass to face i innhegninger. Ikke noe pent syn kan jeg si deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...