Gå til innhold

Google vil lytte til dine telefonsamtaler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuck Google, og alt pratet om reklamene deres. Hvem bryr seg om hva reklamer som er, jeg bare overser dem uansett. Og jeg regner ikke akkurat med at så veldig mange andre har godt av dem selv. Jeg synes heller de bør jobbe med noe viktigere..

 

Jeg er ikke heller helt fan av hvordan de skal drive spionasje på alle, begynner å lure på om jeg skal skifte til noe annet.(aint gonna happen)

 

-DahPain

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan ikke google bare droppe den syke formen på personspionasje for å få en "bedre" reklame?? De kan heller bruke ressursene sine på å finne på noe jeg som forbruker virkelig har bruk for, og ikke noe som får folk til å bli ganske skeptiske, på grensa til redd???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om hva reklamer som er, jeg bare overser dem uansett. Og jeg regner ikke akkurat med at så veldig mange andre har godt av dem selv. Jeg synes heller de bør jobbe med noe viktigere..

Enig i at dette er å gå langt over streken i sin nåværende form, men å hente riktig reklame til riktig person er mer eller mindre det Google lever av. Det gir stor forskjell i omsetningen, så at de bruker mye ressurser på dette arbeidet skjønner jeg godt. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...