Gå til innhold

Blir Pinterest det nye Facebook?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genial. Den ser ut til å stemme ganske bra ja.

 

Bruker egentlig de sosiale samfunn særs lite selv, kanskje med unntak av Twitter. Liker Google+ veldig godt, men brukermassen mangler dessverre. Dvs, de har konto der, men er innom en gang i halvåret. Omtrent som meg og FB.

Likte også den "infographics'en" ja :-)

 

Men, når det gjelder Google+ så er jeg litt uenig med deg. Det er befriende at de færreste av facebook-vennene mine er på Google+. Slipper unna mye støy på den måten. Så på Google+ så følger jeg bare de som poster ting jeg syns er interessante, dermed er det mye større sjanse for at jeg "er lenge på Google+" istedenfor facebook. Facebook er jeg innom maks en gang i uka. Google+ daglig. Og så ofte som mulig :-)

 

Og strøm'en min i Google+ er langt i fra tom. Dersom man lider av det problemet er det på tide at man legger til litt flere folk som produserer mye innhold... :-)

 

Og om man bare skal legge til to stykker, så kan man jo starte med:

 

Robert Scoble

Mike Elgan

 

Da får man fyllt opp strømmen sin ganske bra med en gang, og stort sett med høykvalitetsinnhold :-)

Lenke til kommentar

Og strøm'en min i Google+ er langt i fra tom. Dersom man lider av det problemet er det på tide at man legger til litt flere folk som produserer mye innhold... :-)

Egentlig ingen problemer det heller, men den store massen er ikke på Google+, selv om jeg saktens har nok folk der. Det er dog en del ting jeg savner, som f.eks bedre filtre for sirkler. Muligheten for å kunne kombinere sirkler for å finne "riktig" publikum f.eks.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...