Gå til innhold

Heftige hodetelefoner fra Sennheiser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig kul design på HD700, men lydmessig er det bedre ting å kjøpe i denne pris klassen i min mening.

 

$1000 blir for dyrt når du får Audeze LCD-2 for $999 og Hifiman HE-500 for $699, som er begge regnet som de beste hodetelefonene du får tak i nå til dags opp til $1500.

Lenke til kommentar

Har du hørt HD700 allerede?

Det har jeg ikke, men HD700 ble grundig testet ut allerede før CES, og de stiller seg tett inntil HD800.

 

God lyd kan være en subjektiv sak, men LCD-2 og HE-500 er betraktet som bedre enn HD800.

 

Må nevenes at hvis man skulle gå til innkjøp av noen av disse hodetelefonene at HD700 vil klare seg best uten forsterker, og sånn sett ville vært billigere hvis man ikke har en god hodetelefon forsterker fra før.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Butikker som dustin har lagt seg greit under veil pris på endel headphones for tiden.

Sist var RS220 som ligger ca 1k under veil pris.

 

Om de gjør det samme med HD700, så de havner rett rundt 5k, blir det kanskje hardt å holde fingrene ifra fatet.

 

Men gjenstår å se, som kuza sier, er det flere gode alternativ i denne klassen, men jeg er litt sennheiser fanboy, så tiden får vise hva det blir.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...