Gå til innhold

TERA åpner for betasøknader (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sure, fantasy. Kan ikke si noe på det. Uinteressant? Ikke fullt. Har spilt litt på de koreanske serverne allerede, og combatsystemet fungerer smertefritt. Faktisk det første MMOet hvor jeg har hatt det gøy med å kverke mobs.

 

Gleder meg til western release, håper de har gjort en god jobb. Linken til signup er forresten dau.

Lenke til kommentar

For mye "skank armour"... og denne gangen også på begge skjønn. Kanskje det appelerer for de som er i puberteten, men for meg blir dette et eneste stort facepalm, spesielt etter at jeg fikk håpet tilbake om seriøse spillutviklere når jeg så at kvinner i Skyrim fikk en tilsvarende god beskyttelse som menn, istedenfor boob plates og skank bikini.

Lenke til kommentar

Synes man skal sjekke ut spill litt mer før man vender nesen til værs og mener at man er for god for nevnte spill etter et lite førsteinntrykk.

 

Har selv prøvd TERA i koreansk beta, og kan ikke si noe om story osv. Men kan med hånda på hjertet si at combaten er veldig givende og legger mer vekt på skill enn gear bedre enn noe MMO jeg har prøvd (som har påstått dette såklart). I tillegg anbefaler jeg å sjekke ut det politiske systemet som skal være i TERA, veldig unikt for å si det mildt ;)

 

Og hvis man har gitt opp en mening bare ved å se på hvilken stil spillet går for, så kan man like greit ha det så godt. Da går man ihvertfall glipp av mange fine perler der ute.

Endret av Haunts
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk sier at dette er uinterresant, har dere sett inn i det? Er et helt nytt unikt combat system, og en del nye unike ting. Var i ekstase når jeg så dette for første gang, men siden gw2 kommer ut blir nok dette ikke et kjøp. Synes dette her ser mye mer interresant ut en the secret world.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sjønner ikke dette med "unik combat"?

 

Ser jo helt likt ut som andre generiske mmo-systemer med noen hotbars, en haug med skills og knappe-spamming utifra de videoene jeg sjekket ut på youtube.

 

Så rett og slett driit kjedelig ut...

Det er ikke slik som andre mmorpg's. Det er ikke noe evasion, eller accuracy, det avhenger med deg om du bommer eller treffer, blir litt som skyrim bare mer dynamisk.

Lenke til kommentar

Sjønner ikke dette med "unik combat"?

 

Ser jo helt likt ut som andre generiske mmo-systemer med noen hotbars, en haug med skills og knappe-spamming utifra de videoene jeg sjekket ut på youtube.

 

 

På tide å ta en litt nærmere research? Det har nok ikke det generiske og erketypiske auto-attack "get-gear-to-win" kampsystemet man ser i 90% av MMO's.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...