Gå til innhold

Nye Ghost Recon kommer til PC likevel (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyst skeptisk til en PC versjon av dette fra Ubisoft, spesielt etter at de kansellerte PC versjonen og så ombestemte seg. Forventer egentlig at den vil være DRM befengt med store tegn til å være en dårlig konsoll port. Men men, kan jo altids være at de overasker med et godt spill. :p

Lenke til kommentar

Høyst skeptisk til en PC versjon av dette fra Ubisoft, spesielt etter at de kansellerte PC versjonen og så ombestemte seg. Forventer egentlig at den vil være DRM befengt med store tegn til å være en dårlig konsoll port. Men men, kan jo altids være at de overasker med et godt spill. :p

 

Du har garantert rett. Husker når HAWX2 kom ut, det gikk ikke ann å spille online i det heletatt, jeg og en kompis kjøpte det, vi måtte bruke et form for tunnelerings program for å spille med hverandre. Samtidig så kan jeg nevne splinter cell conviction, der gikk det an å spille online, men det tok bortimot 30 minutter før du fant noen å spille med, tunnelering, igjen.

Siden da har jeg holdt meg unna de nyere ubi spillene, til og med assassins' creed. Broren min kjøpte AC2, der du plagdes hele tiden med å miste connectio til ubiserveren, så spillet ble konstant pauset...

 

Men igjen, dette var når spillene ble utgitt. Alle på PC.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...