Gå til innhold

Nå kommer musikk til Android Market


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ser bare ufattelig rotete ut, litt som det meste Google lager egentlig. Se på Market, makan til lite smart laget skal man lete lenge etter.

 

Microsoft er milevis foran på brukervennligheten her.

Siste Market versjon er ikke så ille, selv om jeg foretrekker App Store forsatt.

 

Musikk på Market er vel å greit det, tror ikke det finnes et marked for det her i Skandinavia iallefall.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jeg syns bare det er synd at vi får en så amputert versjon av Market i Norge og i mange steder av verden. Hvorfor får vi ikke Books og Movies? Det samme regner jeg med kommer til å skje med Music, "United States only, in the beginning".

 

Muligheten til å ha det samlet hadde vært genialt, nå blir det bøker hos Amazon, apps på Market, filmer i butikken og musikk litt rundt om kring. Ikke veldig ideelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meget sannsynlig at det blir US only i begynnelsen ja, akkurat som med movies :/

Det er jo de som styrer rettigheter for musikk og spesielt film i de forskjellige europeiske landene som gjør det vanskelig, jeg er sikker på google egentlig vil tilby alle...

 

Jeg har forresten music beta, uten noen mulighet for å kjøpe musikk, bare for å bruke min egen musikk som lastes opp til googles servere. Kan så avspilles fra telefon, eller hvilken som helst browser :)

Plass til 20 000 sanger hvis jeg husker riktig.

 

Hvis noen vil ha en invitasjon, spør pent. Det forutsetter at du kan opprette brukeren din med amerikansk ip-adresse. Hvis du ikke vet hvordan, ikke spør. Fem invites, first served.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...