Gå til innhold

Tok opp lydeffekter i atomkraftverk (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett noen videoer fra spillet, og hvis ikke jeg husker helt feil så tok man imot og leverte quests via tekstbokser som i WoW. Hvordan dette skal kunne være "klassisk enspillerrollespill" skjønner jeg ikke. Håper selvsagt på fokus på story med cinematiske oppdrag og voiced characters/questgivers, men det er ikke inntrykket jeg har av det jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg har sett noen videoer fra spillet, og hvis ikke jeg husker helt feil så tok man imot og leverte quests via tekstbokser som i WoW. Hvordan dette skal kunne være "klassisk enspillerrollespill" skjønner jeg ikke. Håper selvsagt på fokus på story med cinematiske oppdrag og voiced characters/questgivers, men det er ikke inntrykket jeg har av det jeg har sett.

 

Woot, hvor har du sett dette? Slike quests eksisterer såvidt i spillet. De har omgjort hele questsystemet, 99% er nå kun det de kaller "dynamic events", og skal blant annet aktiveres av både spilleres beslutninger, og komme uforventet til verks.

Lenke til kommentar

Blæ. Vims mindre rundt i kjøtelårn og gi oss GW2 snart. Takk.

 

Ja, for det å rushe spillet ut er jo noe som gagner oss som spillere.

Jeg sier ta den tiden de trenger på å lage spillet så godt som mulig. Alternativet er at vi får enda et MMO som suger, og faen skal vite at det finnes nok av dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Blæ. Vims mindre rundt i kjøtelårn og gi oss GW2 snart. Takk.
Ja, for det å rushe spillet ut er jo noe som gagner oss som spillere. Jeg sier ta den tiden de trenger på å lage spillet så godt som mulig. Alternativet er at vi får enda et MMO som suger, og faen skal vite at det finnes nok av dem.

 

+1. Viktig at de sikrer kvalitet

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har sett noen videoer fra spillet, og hvis ikke jeg husker helt feil så tok man imot og leverte quests via tekstbokser som i WoW. Hvordan dette skal kunne være "klassisk enspillerrollespill" skjønner jeg ikke. Håper selvsagt på fokus på story med cinematiske oppdrag og voiced characters/questgivers, men det er ikke inntrykket jeg har av det jeg har sett.

 

Woot, hvor har du sett dette? Slike quests eksisterer såvidt i spillet. De har omgjort hele questsystemet, 99% er nå kun det de kaller "dynamic events", og skal blant annet aktiveres av både spilleres beslutninger, og komme uforventet til verks.

http://www.gamespot.com/pc/rpg/guildwars2/video/6321038/guild-wars-2--underwater-combat-demo

 

Det var denne videoen jeg husket, rundt 14min så gis det ihvertfall et quest på WoW-måten. Gameplay virker ikke akkurat revolusjonerende, men det er jo mest en demonstrasjon av et uferdig spill. Jeg ville likevel blitt veldig overrasket hvis det plutselig viser seg å ha rollespill elementer av Bioware-typen etter å ha sett dette.

Lenke til kommentar
Blæ. Vims mindre rundt i kjøtelårn og gi oss GW2 snart. Takk.
Ja, for det å rushe spillet ut er jo noe som gagner oss som spillere. Jeg sier ta den tiden de trenger på å lage spillet så godt som mulig. Alternativet er at vi får enda et MMO som suger, og faen skal vite at det finnes nok av dem.

 

Du har forstått det helt riktig. Det renner diaré ut av bransjen med dårlige MMO(RPG)'s de siste årene.

Lenke til kommentar

Mente da ikke at jeg vil ha et uferdig spill, og setter naturligvis pris på at det kvalitetstestes mer enn andre har gjort. AoC og WAR er flotte eksempler. Men det er nå det spillet jeg ser mest frem til, i alle fall av online-spill, sånn sett "kan jeg ikke få kloa i det fort nok".

 

Har kommet en del gameplay-videoer i høst, og det ser veldig bra ut nå. Det er ikke så mange soner som er vist frem, så det er vanskelig å si noe om hvordan resten av verden ser ut, men for det - begynner å ligne på noe det her.

 

Siste jeg leste var vel fortsatt alpha-testing og closed beta i slutten av året, en mere åpen beta ut i fra hvordan det går, og release en eller annen gang etter det igjen. Snakker nok i alle fall om en stund ut i 2012.

 

Skulle gitt mye for å være med i betaen, er en flott periode fremover til å sitte inne og spille :)

Lenke til kommentar

Skulle gitt mye for å være med i betaen, er en flott periode fremover til å sitte inne og spille :)

 

Sjæl ass, dette er definitivt det spillet jeg venter mest på. Og med god grunn! De annonserte spillet i 2009, har omtrent vært inne på www.guildwars2.com hver eneste dag siden da, og det ser veldig lovende ut så langt værtfall!

 

Fikk foresten PM på youtube der det var en som hevdet å ha lest at betaen kommer allerede i novemeber, men jeg kan ikke bekrefte det.

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på om jeg vil spille beta eller ei, fordi jeg er så utrolig hyped - og vil gjerne spare hele den hypen til selve release, på grunn av at da blir alt så nytt, og jeg har aldri "opplevd" spillet før. Bare en tanke som har slått meg de siste dagene. Kanskje jeg bare er litt.. dum. :!:

Lenke til kommentar

Jeg har sett noen videoer fra spillet, og hvis ikke jeg husker helt feil så tok man imot og leverte quests via tekstbokser som i WoW. Hvordan dette skal kunne være "klassisk enspillerrollespill" skjønner jeg ikke. Håper selvsagt på fokus på story med cinematiske oppdrag og voiced characters/questgivers, men det er ikke inntrykket jeg har av det jeg har sett.

 

Har du lest noe om spillet? Du må ikke snakke med NPC, du kan bare gå inn i et område og plutselig kan du eller en by bli angrepet. Du KAN snakke med NPC hvis du vil ha flere instruksjoner, så dette er revolusjonærende.

Edit: Jeg er glad de legger så mye arbeid i spillet, har aldri gledet meg til guild wars 2 som noe annet!

Endret av Jmk93_InnleggNO
Lenke til kommentar

Greit nok det, men det er jo ikke rollespillelement, det er bare mer strømlinjeformet questing.

 

Feil, en hver player har sin egen instance såkalt "Home-town", som bare tilhører den spilleren. Området er reservert for den spilleren slik at den kan være med å beskytte og utforme byen. Er du virkelig en helt vil f.eks. de som bor der lage en statue av deg. En hver spiller kan også invitere venner hjem til byen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...