Gå til innhold

Artikkel: Mediehuset Tek møtte IKT-elever


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk IKT-Servicefag på Åssiden for 2 år siden blir det vel nå sånn ca...forferdelig dårlig linje, veldig mye rot og lærerne er ikke utrolige gode, men en lærer ved navn Robert var i hvertfall veldig hyggelig og han kunne egentlig mye, men var ikke best på å lære det bort. Det endte opp med at vi for det meste satt hele dagen uten å gjøre en drit...

 

Jeg vet ikke om en lærer ved navn Lars jobber der fortsatt, men en mer ubrukelig fjott skal du lete lenge etter, han kan ikke faget og en presentasjon han hadde for oss startet med at det sto skrevet i powerpointen: "Jeg tar ikke ansvar for om noe i denne presentasjonen er feil" noe som ikke akkurat gir deg lyst til å følge med og han har også noen forferdelige merkelige syn på ting...håper igrunn skolen har tatt til vettet og fått sparket han fordi han var helt hysterisk dårlig på faget.

Lenke til kommentar

Skal ikke nekte for at mye kan bli bedre, ikke minst hos oss, men det har skjedd en hel del i det siste, både rent praktisk og pedagogisk. Dette er det fjerde skoleåret IKT Servicefag er på Åssiden, så at ting var kaotisk i begynnelsen er egentlig ikke så rart...

 

Vi har i hvert fall ganske store planer for forbedring fremover, og ønsker å utvikle både vårt eget faglige tilbud og faget som sådan videre.

Lenke til kommentar

Gikk IKT-Servicefag på Åssiden for 2 år siden blir det vel nå sånn ca...forferdelig dårlig linje, veldig mye rot og lærerne er ikke utrolige gode, men en lærer ved navn Robert var i hvertfall veldig hyggelig og han kunne egentlig mye, men var ikke best på å lære det bort. Det endte opp med at vi for det meste satt hele dagen uten å gjøre en drit...

 

Jeg vet ikke om en lærer ved navn Lars jobber der fortsatt, men en mer ubrukelig fjott skal du lete lenge etter, han kan ikke faget og en presentasjon han hadde for oss startet med at det sto skrevet i powerpointen: "Jeg tar ikke ansvar for om noe i denne presentasjonen er feil" noe som ikke akkurat gir deg lyst til å følge med og han har også noen forferdelige merkelige syn på ting...håper igrunn skolen har tatt til vettet og fått sparket han fordi han var helt hysterisk dårlig på faget.

Jeg har hatt Lars lenge nå, og du har nok fått en veldig subjektiv mening om han. Han kan faktisk faget sitt veldig godt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Lars lenge nå, og du har nok fått en veldig subjektiv mening om han. Han kan faktisk faget sitt veldig godt. :)

 

Som k-ryeng sier så er det mulig at vi ikke snakker om den samme Lars. Mye mulig meningen min er relativt subjektiv, men HELE klassen min kunne ikke fordra han heller siden han ikke hadde peiling m.m.

 

Edit: Kan forresten legge til at Kristoffer(k-ryeng) er en veldig god lærer, kan det han snakker om veldig godt selvom han til tider kan virke litt streng, men jeg syntes han har lov til det når han faktisk har så peiling som han har :)

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...