Gå til innhold

Ukas anbefalte iPhone- og iPad-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det bare å vente til det kommer ut til andre plattformer, for min del Symbian. Slik er det å være allergisk mot eple, man blir pent nødt til å vente og håpe at de bestemmer seg for å nå flere plattformer.

Knall artikkel, godt og morsomt skrevet og en fryd å lese til kaffen, enda så redusert som jeg er... God hjelp til å vekke liv i meg etter gårsdagens tumulter.

Lenke til kommentar

Da er det bare å vente til det kommer ut til andre plattformer, for min del Symbian. Slik er det å være allergisk mot eple, man blir pent nødt til å vente og håpe at de bestemmer seg for å nå flere plattformer.

Knall artikkel, godt og morsomt skrevet og en fryd å lese til kaffen, enda så redusert som jeg er... God hjelp til å vekke liv i meg etter gårsdagens tumulter.

Kommer det overhodet ut noe særlig spill til Symbian fortsatt? Har du noen innebygd butikkløsning på fonen din, eller må du innom wapbutikker slik vi måtte før i tiden?

Lenke til kommentar

Kommer det overhodet ut noe særlig spill til Symbian fortsatt? Har du noen innebygd butikkløsning på fonen din, eller må du innom wapbutikker slik vi måtte før i tiden?

 

Joda, det er plenty med spill på Ovi store. Nå i sommer hadde nokia en sommer kampanje hvor mange trippel A spill ble gitt bort gratis. Av spill kan jeg jo nevne Worms, Angry Birds (alle tre versjoner), Need for speed shift, Hawx, Sims 3, monopoly, Settlers, Tetris, Rally masters, og mange mange fler. Jeg er faktisk kjempe fornøyd med N8-en min, og den ble enda bedre når den siste oppdateringen kom. Den endret mye, og telefonen har lengre batteri kapasitet, er kjappere og har en masse andre små forbedringer. For meg virker det som Nokia endelig er på vei i riktig retning igjen.

 

Edit: Fjernet quote av mitt eget innlegg... Samt rotet noe forferdelig med andre greier. På tide å legge seg...

Endret av PheIix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...