Gå til innhold

Temadag søndag 11 september


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har fått det ærefulle oppdraget å føre stafetten videre

 

Tema for søndag 11 september blir La Dolce Vita

Eller "Det søte liv" - hvis du foretrekker det på norsk.

 

Her er det fritt fram for mange tolkninger.

Hva er det søte liv for deg?

 

Er det å sitte med ei fiskestang og vente på napp, eller er det å tilbringe late dager på en kritthvit sandstrand?

Eller kanskje å tilbirnge tiden sammen med gode venner og familie.

 

 

Eller kanskje blir det et bilde av yndlingskaken din, eller et hyggelig måltid i en pitoresk restaurant.

Eller kansje noe helt annet

 

NB - det er jo ingen ting som sier at DU skal være med på bilet. Det kan like godt være et bilde av den flotte båten, bilen eller motorsykkelen du drømmer om eller et bilde av noen som gjør akkurat det du annser som La Dolce Vita :)

Bare sørg for å gjøre det vakkert

 

Slipp fantasien løs, her er det mange muligheter og innfallsvinkler

Endret av wasco
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har fått det ærefulle oppdraget å føre stafetten videre

 

Tema for søndag 11 september blir La Dolce Vita

Eller "Det søte liv" - hvis du foretrekker det på norsk.

 

Her er det fritt fram for mange tolkninger.

Hva er det søte liv for deg?

 

Er det å sitte med ei fiskestang og vente på napp, eller er det å tilbringe late dager på en kritthvit sandstrand?

Eller kanskje å tilbirnge tiden sammen med gode venner og familie.

 

 

Eller kanskje blir det et bilde av yndlingskaken din, eller et hyggelig måltid i en pitoresk restaurant.

Eller kansje noe helt annet

 

NB - det er jo ingen ting som sier at DU skal være med på bilet. Det kan like godt være et bilde av den flotte båten, bilen eller motorsykkelen du drømmer om eller et bilde av noen som gjør akkurat det du annser som La Dolce Vita :)

Bare sørg for å gjøre det vakkert

 

Slipp fantasien løs, her er det mange muligheter og innfallsvinkler

Spanande tema! :thumbup: (håper det snart kommer på forsiden også).....:yes:

Lenke til kommentar

Nå har nedtellingen begynt..... bare 6 dager igjen til TEMADAGEN

 

Selv om været de fleste steder i landet ikke minner mye om "Det søte liv" så får vi kanskje rote litt i arkivene våre og se om vi ikke finner noe vi kan bruke.

 

Lykke til :thumbup:

Endret av wasco
Lenke til kommentar

Bumper denne for å minne om at nå er det bare timer igjen til dere kan begynne å legge ut bidrag til Søndagens tema

 

La Dolce Vita

 

Egentlig var det litt smakløst av meg å velge dette tema med tanke på hvilken dag det er i morgen.

Men det tenkte jeg selvsagt ikke på da jeg lanserte morgendagens tema

Endret av wasco
Lenke til kommentar

Bumper denne for å minne om at nå er det bare timer igjen til dere kan begynne å legge ut bidrag til Søndagens tema

 

La Dolce Vita

 

Egentlig var det litt smakløst av meg å velge dette tema med tanke på hvilken dag det er i morgen.

Men det tenkte jeg selvsagt ikke på da jeg lanserte morgendagens tema

 

 

Det er ti år siden, verden går videre. Vi skal ikke la oss styre av det. Glitrende tema :)

Lenke til kommentar

Jeg rakk desverre ikke ankomme heimen og sortere dagens bilder før noe etter midnatt. Jeg ble noe overrasket over at temadagen da var "stengt". Lastet likevel opp mitt bidrag, men det har dermed ikke havnet inn under aktiviteten. Dersom noen (f.eks en admin) har mulighet til å legge bildet innunder gårsdagens temadag hadde det vært flott...

 

 

Samtidig kan vi kanskje tenke på om det går an å utvide tiden noe for når temadagen stenger? Jeg har ofte lagt ut noe etter midnatt på temadagene. Ofte kommer dette av at jeg har vært ute på tur og rett og slett ikke rekker komme meg hjem og få gjort noe med bildene før sent på kvelden. Jeg ser ikke for meg at det bør være noe problem å få delta selv om bildet kommer inn litt etter midnatt? Andre som har tanker rundt dette?

Lenke til kommentar

 

 

 

Samtidig kan vi kanskje tenke på om det går an å utvide tiden noe for når temadagen stenger? Jeg har ofte lagt ut noe etter midnatt på temadagene. Ofte kommer dette av at jeg har vært ute på tur og rett og slett ikke rekker komme meg hjem og få gjort noe med bildene før sent på kvelden. Jeg ser ikke for meg at det bør være noe problem å få delta selv om bildet kommer inn litt etter midnatt? Andre som har tanker rundt dette?

For meg ville det ikke være noe problem om det ble utvidet til å strekke seg over to dager :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...