Gå til innhold

– Underholdning er viktigere enn realisme (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er "res"? Og hva er galt med det nynorske ordet "race" eller det gode gamle "løp"?

 

Jeg bare spør...

 

Er det noe galt med ordet "res" da?

I følge språkrådet er det da et helt ok ord. (http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=res&begge=+)

 

Race og løp kunne selvfølgelig også være benyttet.

I stand corrected. Bare litt trolling fra min side viser det seg. :)

 

Er forøvrig veldig spent på dette spillet, og litt skeptisk. Det er få spill jeg har brukt så mye tid på som SSX serien, men likevel er jeg veldig spent på om de har klart få den samme, gode følelsen fra de tidligere perlene med denne gang.

Lenke til kommentar

"–Vil spillere kunne konkurrere mot hverandre selv om de ikke er koblet til Internett?

 

– Man kan konkurrere offline. Men vi kommer ikke til å inkludere muligheten til å dele skjermen i to."

 

Hvordan kan man konkurrere offline uten splitscreen? :dontgetit::confused:

 

PS: Kan noen forklare meg hvordan jeg legger inn et ordentlig sitat så det kommer opp en sånn "boks" med teksten jeg vil sitere? :blush:

Lenke til kommentar
PS: Kan noen forklare meg hvordan jeg legger inn et ordentlig sitat så det kommer opp en sånn "boks" med teksten jeg vil sitere? :blush:

 

Bare skriv [ quote ] før teksten og [ /quote ] etter teksten, uten åpenrom.

 

Håper dette blir bra, og jeg er glad de gikk bort fra det opprinnelige konseptet. Men håper vi får "endurance"-løp som i SSX3, der et løp varte godt over tyve minutter (jeg klarte det på tjuefire minutter etter en del trening.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...