Gå til innhold

Daniel Sexy


dronjom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

forresten takk for kommentaren din spesielt, McHalvorsen, det er sånt jeg kommer til å glede meg over når jeg holder konsert på Manhattan Scene i New York og sånn i fremtiden :tease:

 

Følg med her til mandag og onsdag klokka 8 og utover:

http://www3.porsgrunn.kommune.no/ITFPRG/knginter.nsf/web/Vaeret

:cool:

 

Quote: du og dere klager over at jeg er dårlig på scenen: jeg sa jo det var første opptreden og at jeg aldri har stått på scenen og synget forran publikum før så det var litt uvant sånn til å begynne med :p og det var rett etter wf time hvor jeg gav alt i 1 time, så slutt å syt nå da, hehe :p blir kult dette vent og se :)

Endret av dronjom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt å syte? Hvem er det som syter her da? Du etterspør respons, det får du. Hvis du utelukkende ville hatt positive tilbakemeldinger så burde du skrevet det i førstepost.

 

Jeg er litt imponert over melodien, dersom du har laget den selv. Resten er foreløpig søppel.

 

Du har ikke sangstemme, ei heller synes jeg du har "rytmen i blodet".

Litt humor er det i dette her, men mest sannsynlig så er det vel rett og slett fordi du tør å drite deg ut.

 

Lykke til videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg er ikke utelukkende ute etter positive kommentarer :p ser det sånn ut :p jeg syns det er morsomt med litt å gripe henda fatt i hvis det kommer noe artig respons. :p takk for du liker melodien :) lag din egen versjon på teksten da :) mange muligheter :) halvor sexy :thumbup:

 

du trykket på tråden fordi lyset førte deg dit :thumbup::w00t:

 

du har kommet til himmelen... daniel sexy himmelen :cool::D:no:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hehe :p ta over musikkverden din idiot, hehehehh :p får se om den slår an på et eller annet felt, skal til sørlandet til helgen til noen musikere der som var litt interessert rundt låten som har kontaktet meg litt, kanskje de kan lage en skikkelig bra rocka versjon :) vent og se ;)

Endret av dronjom
  • Liker 1
Lenke til kommentar

hehe :p jeg er ikke i familie med noen av de, og de fleste har jeg ikke kjent i lenger enn et halvt år, fra da jeg begynte med zumba og wf dansing i januar :) dere diskusjon.no hengere har så mye fordommer og er så opphengt i at alt skal være så optimalt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...