Gå til innhold

EA kjøper minispillkjempe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange griner på nesen over casual-spill, og jeg skal forsåvidt være enig i at spill som Zuma og Bejeweled ikke tilfører mediet noe nytt. Samtidig har PopCap vist at de også kan være nyskapende med f.eks. Plants vs Zombies og Insaniquarium, og jeg håper de vil fortsette å lage slike annerledes spill.

 

Vil anbefale alle å prøve (det litt glemte?) Insaniquarium ( http://www.popcap.com/games/insaniquarium?mid=insaniquarium_pc_en_full ) som er en utrolig vellaget liten perle jeg har hatt mye moro med.

Lenke til kommentar

Det mest "insane" jeg husker fra det spillet er at var kjappere å fore om du trykket febrilsk på museknappen, enn om du holdt den inne (det holdt liv i flere fisker).

DET resulterte i mange vonde hender/armer det.

Absolutt, man kjente det fort i fingeren, og det er jo et typisk klikk-over-alt-så-fort-du-kan-spill. Jeg foretrakk senere brett der foring og oppsamling kunne helt/delvis automatiseres, og sitter igjen med minner om at det var en del taktikk for å få til ting fortest mulig. Skal sies at det er flere år siden jeg spilte det sist, så de vonde minnene/fingrene kan jo lett være glemt. :)

Lenke til kommentar

PopCap fokuserte på gameplay som et ordenklig spillselskap burde gjøre. så skal EA komme å ødelegge alt

Begynner ikke "EA ødelegger alt" å bli en litt trøtt greie nå?

EA ødelegger ikke på noen måte noenting, de levere kvalitet etter kvalitet.

 

Dette "EA SUGER" opplegget er jo totalt grunnløst om dagen.

Er det fordi det er populært å hate de eller noe?

 

Jeg mener, Battlefield 3 ser jo utrolig dårlig ut. Det samme gjør Mass Effect 3. Alle synes jo Fifa er det dårligste fotballspillet noensinne. Ingen skal vel spille The Old Republic? Hvem har vel hatt det moro med tragiske Dead Space 2? Og Crysis 2 imponerte ingen.

 

Kanskje spillmarkedet hadde vært hakket tristere uten EA?

Hva med å få egne meninger?

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Begynner ikke "EA ødelegger alt" å bli en litt trøtt greie nå?

EA ødelegger ikke på noen måte noenting, de levere kvalitet etter kvalitet.

 

Dette "EA SUGER" opplegget er jo totalt grunnløst om dagen.

Er det fordi det er populært å hate de eller noe?

 

Jeg mener, Battlefield 3 ser jo utrolig dårlig ut. Det samme gjør Mass Effect 3. Alle synes jo Fifa er det dårligste fotballspillet noensinne. Ingen skal vel spille The Old Republic? Hvem har vel hatt det moro med tragiske Dead Space 2? Og Crysis 2 imponerte ingen.

 

Kanskje spillmarkedet hadde vært hakket tristere uten EA?

Hva med å få egne meninger?

Er da nok å se på EA sine utgivelser de siste åra, valg de har gjort for og mot kunder, uttalelser osv så skjønner en hvor skoen trykker.

At Justin Bieber er en av de mest sette på Youtube betyr ikke at musikken hans er bra. Eller at maten på McDonalds er god.

 

Om EA hadde forsvunnet IDAG ville ikke jeg sett på som det verste som kunne skjedd. Joda, EA har gitt oss mange flotte spill tidligere, men ting endrer seg. Og det er grenser for hvor mye en skal se på eldre ting de har gjort når de idag ikke gjør det noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...