Gå til innhold

[Løst] Dell Ultrasharp U2711, USB problemer


Goodall

Anbefalte innlegg

Min første skjerm hadde lyslekasje som ble mere og mere plagsom. Rett før påsken fikk jeg ny skjerm fra Dell og den er heller ikke akkurat 100% med tanke på lyslekasje, men det som plager meg mest nå er at pc'n henger og kræsjer i hytt og pine, bruker 2 min+++ på å kommme inn i windows.

 

Tok lang tid før jeg fant ut at probelmet dukker BARE opp når jeg kobler til den USB kanbelen til skjermen som gjør at man kan bruke USB'n på skjermen.

 

Noen andre som har hatt lignende problemer???

 

Før jeg fant ut problemet, byttet jeg ram, skjermkort, og det meste, innstalerte windows på nytt på 2 forskjellige disker. Da fant jeg ut at jeg skulle koble ut alt av USB ting. Alt smurt og lekkert helt til ja...som nevnt koblet til skjermen og BOM alt bare går til h******

 

Er det noen med noen gode tips og forslag der ute? Eller blir det ny runde med dell, og håpe på nok en ny skjerm?

 

Trudde ikke jeg skulle få så mye problemer med en skjerm til over 7 lapper, litt skuffa må jeg ærlig innrømme

 

Alle forslag og tips er evig takknemlig :yes:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ja da skrev jeg til dell, til samme person som leverte meg denne skjermen... I dag fikk jeg litt skremmende svar

***** är registrerad i danmark och inköpt 04-03-2010

 

För det är väl den nya skärmen som jag skickade ut till dig som du vill felanmäla va? Om det verkligen är den service tagen som står där så får jag rådfråga min överordnad på hur vi ska gå tillväga.

Lenke til kommentar

Den skjermen som lekket (din første), var det tilfeldigvis en Dell2408WFP?

Eller var den samme, bare at du fikk en helt ny en?

Første var også en U2711, fikk altså en helt ny skjerm av samme type, men etter hva han fyren fra dell sier så er ikke dette noen ny skjerm så nå frykter jeg at det hele ender med at de sier: Sorry men dette er ikke skjermen vi kan ha sendt deg for den er gammel og solgt i Danmark.

 

Stusset litt på at strømknappen var litt på skakke, men etter den datt av så var det bare å "klistre" den på igjen å siden har sett ut som den skal.

 

Nå er det nesten så jeg ønsker den møkkaskjermen jeg hadde først tilbake for jeg bruker hyppig kortleseren og de andre usb portene på skjermen, noe jeg ikke kan gjøre med denne

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Hver gang jeg har byttet skjerm hos dell så har jeg fått en "refurbished" skjerm og ikke ny skjerm. Små kjedelig om du akkuratt har kjøpt en ny skjerm og må bytte :(

 

Jeg skal kjøpe meg denne skjermen selv neste uke. Er det virkelig så mange problemer med den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...