Gå til innhold

Thief 4 og Battlefield 3 på GDC (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke helt hvorfor en skal glede seg til BF3 om det blir likt BC2. Bad Company 2 var jo genialt, så om BF3 skal bli bedre så må det MINST ha ødleggbare omgivelser. Ergo må disse to titlene bli mer eller mindre like(det er de forsåvidt også uten ødleggbare omgivelser), og hva er da poenget med to forskjellige produktlinjer? Før var Bad Company kun til konsoll, men det har jo endret seg. Vil Battlefield 3 og utover ta over for bad company nå siden BF3 kommer til konsoller også?

Lenke til kommentar

Kanskje BC-serien uten undertittel fortsetter å ikke ha en so-kampanje... Men det blir i så fall et litt søkt opplegg for å kunne ha to parallelle serier. Forhåpentligvis ser de det selv også.

 

Ti kroner på at Thief 4 kommer til å ha et klistredekningssystem, forresten.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Sitat: BF3 will be using the Frostbite 2.0 engine. This engine is commonly thought to be the engine behind BF:BC - BF:BC2. However, DICE has made it clear that no games have ever used the technology of Frostbite 2. Frostbite 2 will probably offer the best environmental, audio, and graphical advancements in a multi-console game ever. (fra http://enterbf3.com/battlefield-3.php )

 

så trolig kommer det til å bli ganske likt i forhold til enginen som brukes i bc2 bare forbedret :)

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt hvorfor en skal glede seg til BF3 om det blir likt BC2. Bad Company 2 var jo genialt...

Mye rare tanker og "logikk" på forumet for tiden.

Hvis jeg ikke har missforstått innlegget ditt totalt, så er den eneste grunnen til at du IKKE gleder deg til et antagelig genialt nytt spill....navnet på det, mer spesifikt, tallet 3?

Så hvis Dice bare bytter ut "3" med noe annet, så kan vi glede oss?

 

Personlig er jeg mer bekymret av hvor mye spillet må nedskaleres og forenkles for at Xboxkidsa skal kunne spille det, enn hva det heter.

Lenke til kommentar

Jeg håper EA bruker noen av de tingene som gjorde BF2 så sykt kjekt, og som jeg savnet i BC2. Og det er muligheten for 64 spillere :) det gjorde maps så store, og åpnet for muligheten å føre kamper på mange forskjellige plasser på samme map. FPS har en tedens til å ligne for masse på CS nå for tiden når det kommer til hvordan kampene utspiller seg. CS er dritfett, men det er liksom CS. Blir bare så lame hvis alle spill skal kjøre samme opplegget. Og da snakker jeg om at det er inntens kamp på en plass. Dette funker i CS siden man ikke er så mange, men i et spill som BF kan dette fort bli kjedelig siden det ender opp i totalt kaos. Både fordi det er så mange spillere og fordi området man spiller på er litt lite.

 

Kryss iallfall fingrene for BF3 :D

Lenke til kommentar

Thief 4?? Endelig! En av tidenes beste (og mest undervurderte) serier.

 

Er jo forholdsvis gammelt nytt :p

 

Håper forøvrig vi får se mer enn dette på GDC, selv om "Thi4f" utvilsomt blir spennende. Men Battlefield 3 interesserer meg ikke noe særlig, og med tanke på at det ikke er lenge siden Spike VGA, håper jeg at det fortsatt er noen utviklere der ute med spennende spill som må annonseres.

Lenke til kommentar

Tror forresten at BC2 solgte omtrent dobbelt så mye som Battlefield 2. Hvor sannsynlig er det at EA satser på PC-brukerne først og fremst?

 

Tipper dere som håper på noe tilnærmet et "rensdyrka" PC-battlefield vil bli skuffet. Dessuten så nytter det ikke for dem å utnytte de tekniske mulighetene PC-er har, ettersom de samtidig må tenke på konsollenes begrensninger. Konsolle hadde jo ikke engang 32 spillere slik PC-utgaven hadde... spekulasjonene tilsa at ødeleggbare bygninger er ganske krevende. 64 spillere og grandiøse baner? Vel... skeptisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...