Gå til innhold

Anmeldelse: Kinect Joy Ride (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi denne omtalen var jammen mer positiv enn jeg hadde forventet. Etter å ha sett denne videoen hadde jeg forventet totalslakt.

Fake! Ser du ikke at han har på seg et headset som leser av hjernebølgene hans og dermed lar han styre bilen bare ved hjelp av å tenke hvilken vei den skal kjøre? ;)

Lenke til kommentar

Oi denne omtalen var jammen mer positiv enn jeg hadde forventet. Etter å ha sett denne videoen hadde jeg forventet totalslakt.

Fake! Ser du ikke at han har på seg et headset som leser av hjernebølgene hans og dermed lar han styre bilen bare ved hjelp av å tenke hvilken vei den skal kjøre? ;)

The Force is strong in this one...

Lenke til kommentar

Det er latterlig å tenke på at Microsoft har i det hele tatt turt å lansere noe så upresist som Kinect. Jeg hadde regnet med at artikkelen skulle bestå av blodige påmeldelser på Kinects ubeskrivelige dårlige respons og hver så snill og fortell meg folkens: er det bare jeg som har så dårlig mening om dette bosset ? :) Ostad out..

WARNING! TROLL ALERT!

 

Det latterlige er å skylde på sensoren når man kun har prøvd ræva spill som Kinect Ride og Fighters Uncaged. Your Shape er et godt eksempel på at du bader i ignoransen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...