Gå til innhold

Moderne skytespill fra Bioware?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En gluping på Kotaku har har sett at rifla ligner veldig, veldig på M-29 Incisor fra ME2 Aegis Pack DLC.

340x.jpg

 

Kotaku har og funnet fram en utgave av videoen som kan sees av oss utenfor the US of A og. http://kotaku.com/5692132/

 

Min antagelse er at dette ENTEN er Mass Effect 3, hvilket jeg ikke er sikker på om jeg tror ettersom de "sier" Mass Effect litt før i filmen, ELLER en eller annen spin-of på Mass Effect.

 

Eller så har de tatt det geværet bare for å mind-fucke oss ordentlig :blink:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvor det ble opprinnelig sagt at det gjelder et uannonsert spill, men jeg fikk i hvert fall oversendt dette bildet fra den offisielle Mass Effect-gruppen på Facebook. Og som andre sier ser våpenet og rustningen ut som de kommer rett fra ME-universet. Så dette må nok være ME3...

Lenke til kommentar

I andre nyheter så har Bioware på Facebook of Twitter publisert en såkalt QR-kode (eller 2 dimensjonal strekkode) som gir tallrekken 001101010011010100101110001110000011010000110101.

 

I "normale" tall bli det 55.845, som mange glupinger på Facebook kan fortelle er atomvekten på jern.

 

Ja, Bioware leker med oss <_<

Lenke til kommentar

Når jern ble nevnt, så kom jeg på ett av de bedre sitatene fra Mass Effect 2.

 

"That mean Sir Isaac Newton is the deadliest son of bitch in space."

 

Bakgrunnen for sitatet er en offiser som står og snakker til to soldater ved ankomsten til Citadel, og viser fram en "20 kilo ferris slug" som er ammunisjonen brukt av Dreadnought-klasse stjerneskip i ME-universet. Ferris er da en flertallsform for ferrum som er latin for nettopp jern.

 

Sikkert ikke noen betydning, men kult sitat either way.

 

 

Fy flate, jeg er nerd, ass B)

Lenke til kommentar

Hvis det er Mass Effect 3 så er grafikkstilen endret ganske mye. Det så mer ut som Call of Duty enn Mass Effect, men mulig det er slik de vil gjøre det, selv om jeg liker det litt mer fargerike i Mass Effect.

 

Som Simmemann sier tidligere så har rifla en slående likhet med M-29en.

 

Og ja du er skikkelig nerd ja, rått med folk som er så engasjerte ^_^

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

I teaseren sier "from the creators of dragon age and mass effect comes a new game" hvorfor de skulle nevne mass effect og dragon age om det hadde vært me3 ser jeg ikke helt. Dere får forklare det til meg.

De har heller ikke tidligere brukt å poste oppdateringer for DA på MEfeed på twitter/facebook og omvendt, så dette minsker sjansen for ME3 også B)

Lenke til kommentar

Syns ikke rustningen ligner på det som er i Mass Effect, og det virker litt underlig å skryte på seg av å være utvikleren av Mass Effect og Dragon Age når man skal annonsere ett nytt Mass Effect, det er vel ganske opplagt?

 

Håper de gjør noe for å skille seg ut i mengden skytespill. Misforstå meg rett, jeg elsker FPS, men om Plikten ringer oftere så setter jeg den på ignore.

Lenke til kommentar

I teaseren sier "from the creators of dragon age and mass effect comes a new game" hvorfor de skulle nevne mass effect og dragon age om det hadde vært me3 ser jeg ikke helt. Dere får forklare det til meg.

 

Nå sier de da at det er "the next big game". Nå skal det vel også nevnes at Bioware ikke har gått ut å bekreftet offisielt at de jobber med Mass Effect 3, muligens at jeg tar feil. Bioware har også en vane å lage utrolig flotte Cinematic trailere til spill de lager, så dette kan godt være en teaser for et stor cinematic Announcement Trailer. Spennende blir det hvertfall å se hva de kommer opp med.

Lenke til kommentar

Jeg tipper det er snakk om et FPS-liknende spill satt til ME universet. Dermed kan våpenet stemme, samt rustning, men det er fortsatt et "nytt" spill.

 

Av alle spekulasjonene her tror jeg nok du er nærmest. Er ikke sikkert det blir et skytespill, men det blir nok et nytt spill i Mass Effect universet. Bioware har tidligere indikert at de ville gjøre flere ting med dette universet utover spill som fokuserer på Shepard. Tviler veldig sterkt på at dette er Mass Effect 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...