Gå til innhold

Romskyting i FireFall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg sliter med å komme over er at alle, absolutt ALLE, som skal ta over en eller annen plass full av digre insekter og helvete, insisterer på å gjøre det til fots.

Lys inni hjelmen (eller på/under haka som her) er også en gjenganger.

Med mindre du planlegger å bli sett i mørket, i stedet for å se selv, så gjør du noe feil.

 

For all del, spillet kan bli artig det, men får litt mark hver gang spilldesignere viser at de ikke har det minste praktisk sans.

Lenke til kommentar

Dere er klar over at dette ikke er ett MMO spill.

Det blir som http://www.battlefieldheroes.com/, Battlefield Heroes. Du laster ned gratis, spiller.

 

Men de har vel forskjellig modus og sånt i Firefall.

 

Og de vil tjene penger på at folk kjøper diverse klær, utstyr og annet du kan bruke i spillet fra en game butikk de åpner.

 

Så profft ut, videre blir jeg raskt intressert når de beveger seg litt bort fra den standard RPG stilen vi har blitt så vant med i MMO også.

Det er like mye MMO som http://www.battlefieldheroes.com/, Battlefield Heroes eller Modern Warfare 2, desverre.

 

"Is Firefall an MMO?"

"No. Firefall is first and foremost an action shooter." står klart på siden deres.

 

Eller du kan si det er som Halo 3 Co-op Multiplayer der du spiller igjennom en story :)

Endret av Archimourne
Lenke til kommentar

Kan være en ide å redigere en høyst misvisende tittel da kanskje gamer? :p

 

Mac.Iver, det er gratis å laste ned og spille, men visse ting koster penger å låse opp. Såkalte microtransaksjoner.

 

Virket spennende, fikk litt starcraft vibbe (positivt ment) av svermende insekt og marine soldater med de rare...pod sakene på ryggen. Får se om det ikke blir prøvd, om ikke annet. Må bare få med kompis gjengen på det.

Lenke til kommentar

Hmm, må si gameplay videoen ser interessant ut. Ligner ganske mye på Borderlands, men det er absolutt ikke noe negativt :p Men må si meg enig med andre i at finansieringen gjør meg nervøs. Gratis å kjøpe, gratis å spille, mini-transakjsoner for ting som ikke påvirker gameplay, hvordan kommer de til å overleve på det ?

Lenke til kommentar

Kan være en ide å redigere en høyst misvisende tittel da kanskje gamer? :p

 

Heisann. De to kildene vi brukte, som selv deltok på PAX-messen, meldte begge om at dette var et MMO-spill. Nå som det er avkreftet så har vi selvsagt redigert tittelen og brødteksten til å være mer i samsvar med sannheten. Takk for tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...