Gå til innhold

Transportspill fra Paradox (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser artig ut, digger by-simulator spill, så kommer sikkert til å skaffe dette.

 

Kanskje vi får multiplayer på dette også. Haha.

 

 

EDIT:/

 

Etter å ha sett traileren, ble lysten større.

Ser ut som de er de første som legger vekt på logistikk delen, i forhold til SimCity serien.

Konge! :D

Endret av Orrie
Lenke til kommentar

Jeg liker å pusle med openTTD selv, så dette er koselige nyheter. Eneste er at det kanskje blir mer geografisk konsentrert enn i TTD, siden fokuset her tydeligvis ligger på transportinfrastruktur inne i byer, heller enn mellom byer.

 

Ellers kunne det jo være morsomt å lage Bergen, bare for å vise Tide/Skyss hvordan det skal gjøres.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Artig! Jeg holdt på med OpenTTD i ferien (det er ikke mye den gamle laptop'en kan dra) og liker absolutt denne typen spill. Håper de får det til (slike spill har lett for å ha en eller annen stygg desigsvaket som dreper hele gleden).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

30 kjøretøy på 100 år fordelt på 5 forskjellige transporttyper må da være fryktelig lite..

Kanskje litt snaut, men det er bedre med få og veldig forskjellige kjøretøy enn drøssevis av nesten like.

 

Når jeg spiller OpenTTD bruker jeg vel neppe noe mer en 30 forskjellige kjøretøy i praksis (og der frakter en jo også andre ting enn bare folk). Du finner jo ganske raskt de "beste" og bruker dem hele tiden.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...