Gå til innhold

Fable III før jul (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg forstår dette så går de helt bort ifra RPG og helt over til eventyr? Nå har ikke jeg spillt Fable 2 enda, så om det er en god eller dårlig ting vet jeg ikke. Men koste meg mye med Fable på xbox. Det var vel RPG-light om jeg husker rett.

Fable 2 var RPG-light. Fable 3 kommer fortsatt til å ha en grad av karakterutvikling, men denne gangen ligger fokuset på våpenet man bruker. Jo mer man bruker det jo bedre blir det. Våpenet kommer også til å forandre utseende etter hvert som det blir bedre.

Lenke til kommentar

Nå er vel grunnmekanikken for sverd ganske lik, så hvis du svinger på ètt burde du kunne svinge et annet ihvertfall halvparten så bra...

 

Enig i det du sier der. Så hvis man kun blir god i ett sverd men fortsatt er like dårlig i de 5 andre du har blir det tåpelig.

 

Men det med å fjerne HUD syns jeg er digg.. Mindre ting å hekte synet i, mer tid til å nyte spillet :p

Høres ut som om dette blir release kjøp.. Akkurat som toeren :D

Lenke til kommentar

Fable konseptet, kallt "Project Ego" i sin tid, har sykt mye bra gående for seg, men spillene har ikke helt klart å fange opp de rette vibbene. Selve eventyret i Fable 1 & 2, føltes litt dafft, og det var ikke mye å gjøre i spillet etter man hadde gjennomført det, og man endte som oftest opp med akkurat det samme eventyret som hver-mannsen hadde. Håper dem klarer å få det ordenlig til med Fable etterhvert, det skal visstnok komme ganske mange etterfølgere, og det kan jo bare bli bedre, right?

 

En av tingene jeg har veldig lyst å se, er en bedre overgang fra ungdoms-stadie til voksen-stadiet. Man har begynt som en liten kid i alle Fable spillene, for så å hoppe fram i tid. En av de tingene som ble lovet var å kunne se karakteren din bli eldre etterhvert som man spillte, og dermed ende opp til å bli helt unik(høy,lav,mørk,glødende,muskuløs,rask,pinglete,osv.), men Fable sin verden var egentlig ikke stor nok til at dette fungerte, da alle endte opp med å følge samme story og gjorde akkurat det samme. Synd i grunn, men konseptet er der fremdeles, så dem får det nok til engang:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...