Gå til innhold

Anmeldelse: Tekken 6 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

utrolig bra :D

eg håpet virkelig tekken 6 skulle bli en ny standard i tekken serien og virker som den har blitt det. er personlig stor fan av tekken serien og har spillt veldig mange av dem.

 

det eg er mest spent på er online delen, håper de har et godt ranking system så det blir god konkurranse der.

 

argh no vil eg ha PS3 FOOORT! (nekter å kjøpe det til xbox, føles bare feil :p )

Lenke til kommentar

Oioi, da lukter det kanskje innkjøp av dette likevel. Har virkelig prøvd å like andre slåssespill(Virtua Fighter 5, Street Fighter 4 etc.), men Tekken er og blir the one for min del. Bedre balanse av nykommervennlighet og samtidig tilfredsstillelse for rutinerte spillere skal du lete lenge etter i denne sjangeren. Eneste jeg er litt skeptisk til, er å spille det med kontrolleren til boxen, så tror jeg tester ut det før jeg går til innkjøp iaff.

Lenke til kommentar

Woah! Visste ikke at Tekken 6 skulle komme så snart. :D Herlig anmeldelse. Savner Lei og de andre klassikerene nå. Tekken 3 er sikkert det mest spilte spillet på PlayStation for min del.

 

Har et litt merkelig spørsmål: Brukes den høyre analog-stikka på PS3-kontrollen til noe i spillet? Har 2 PS3-kontroller, men på den ene så fungerer ikke høyre analog-stikke. Dvs. at hvis jeg flytter på den venstre, så går den høyre i surr i alle retninger. Er for eksempel håpløst å spille FIFA med den kontrollen. Kan noen sjekke ut dette for meg? Det er ganske avgjørende for om jeg kjøper Tekken 6 eller ikke. Har ikke tenkt å invistere i ny kontroller med det første. Er det kanskje mulig å bytte på kontrollvalg slik at jeg kan evt. deaktivere den høyre stikka?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...