Gå til innhold

YouTube skal trolig overhales


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror YouTube har fremtiden for seg om det spiller kortene sine rett nå. Lager de løsninger som fungerer så er det vanskelig og si hvor langt inn i stuene det kommer till folk. Tenker meg YouTube kanaler der du kan se det du vill når du vill og ikke bare klipp men hele filmer, serier etc.

Lenke til kommentar

Dette virker helt naturlig synes jeg, og jeg lurer nesten på hvorfor det ikke er gjort for lenge siden.

 

Mange av oss i de yngre generasjonene ser knapt nok på TV lengre. Jeg og mange av mine venner bruker langt mer tid på youtube enn på tradisjonellt TV ihvertfall. Hvis det blir lagt opp til at vi i tillegg kan se serier og annet typisk "TV-innhold" fra youtube så er TVen mer eller mindre død for meg (for annet bruk enn som en PC monitor).

 

Fordelene med interaktiv TV er jo så enorme:

- Du kan se hva du vil når du vil uten sendetider og planlegging

- Du kan få intelligente forslag på hva du sansynligvis vil like av nye ting - basert på hvordan du rater tingene du har sett

- Du kan få 10 ganger mer effektiv reklame, ved at den er skreddersydd til deg og dine interesser. Det betyr mer penger til Youtube OG mindre behov for lang reklame for deg. Win win. Det er jo faktisk risiko for at du faktisk vil være interessert i å høre noen av disse reklamene også sidne de faktisk spiller til dine personlige interesser.

 

Lykke til Google og Youtube. Jeg kommer ikke til å savne tradisjonelle timeplan basert TV sendinger hvis dere bare klarer å implementere dette bra. Bare sørg for å være klar til å øke båndbredde kapasitet fort dersom dette slår ann :)

 

-Stigma

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så de skal gjøre Youtube enda treigere, med enda mer reklame og begrensninger?. Savner den gamle youtube.

 

Umulig å gjøre det enda treigere med mer begrensninger, selve sida youtube er og har vært grusom hele tida, en av de få sider jeg virkelig hater å bruke, for det er knapt noe som fungerer. Virkelig synd for innholdet der er awesome

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så de skal gjøre Youtube enda treigere, med enda mer reklame og begrensninger?. Savner den gamle youtube.

 

Bannlys Bieber og man er langt på vei :\ De jævlige musikkvideoene som tar all båndbredden i 1080p. YouTube hadde klart seg lenge med 720p, om de hadde bare satt opp bitraten på lyden på 720p like den som er på 1080p.

Lenke til kommentar

de kan begynne med å dropppe "press ECS to exit fullscreen" alle vet jo det og den står jo der i 5 sekunder før den forsvinner, utrolig irriterende.

 

Dobbelt klikker i på videoen, så blir den liten igjen.

ESC? Hehe..

Lenge siden jeg brukte den.

 

Jeg snakker om den dritten som kommer opp midt på skjermen når du går i fullskjermmodus, vet jo at jeg kan dobbeltklikke ^^

 

de kan begynne med å dropppe "press ECS to exit fullscreen" alle vet jo det og den står jo der i 5 sekunder før den forsvinner, utrolig irriterende.

Det er vel noe fra flash og ikke YT? Er i hvert fall slik de fleste plasser jeg bruker fullscreen.

 

Kan hende du har rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...