Gå til innhold

Test: Asus O!Play Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker det å fyre en eksterndisk på denne? Om det gjør det skal jeg seriøst vurdere det ... Selv om det hadde vært kjekt med noe som er på nett.

 

 

Vi testet også med en ekstern harddisk fra Western Digital med 1 TB kapasitet. Selv om denne var fylt til randen med innhold, var O!Play mini rask med å hente frem alle filene.
Endret av malmern
Lenke til kommentar

Funker det å fyre en eksterndisk på denne? Om det gjør det skal jeg seriøst vurdere det ... Selv om det hadde vært kjekt med noe som er på nett.

 

 

Vi testet også med en ekstern harddisk fra Western Digital med 1 TB kapasitet. Selv om denne var fylt til randen med innhold, var O!Play mini rask med å hente frem alle filene.

:blush:

Lenke til kommentar

Asus O!Play mini har ingen problemer med å takle filmer i Full HD (1920 x 1080 punkter).

 

 

Det sier meg lite siden du kan få 1.5GB filmer på 1080. Klarer den også å kjøre 40GB filer uten problemer? At du kan spole/hoppe frem uten særlig delay?

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hvilke komponenter er det i boksen?
Litt info om hvilke chipper de forskjellige produsentene bruker i dagens og gårsdagens generasjon mediabokser?

Står det bra til med support ifra Asus?

Har spesiellt i bakhodet Western Digital TV Live! boksen som sårt trenger firmware oppdatering.

Slike saker burde dere rette søkelys på.

Hva med å teste om den støtter de forskjellige formatene isteden for å gjengi hva produsenten påstår?

Boxee hadde vel endel "startproblemer"?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...