Gå til innhold

Den råeste så langt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter bare å tvinner tommeltotter mens jeg venter på nyheter rundt Bulldozer.

 

Og utifra programmet til Cebit ser det ut som jeg må vente til neste

messe for å få noe nyheter på den.

 

"Friday, 4 March, is dedicated entirely to "Social Media: The art of conversation", while the last day, Saturday, will focus on "Apps"."

Lenke til kommentar

Hvor stor forskjell er det egentlig mellom en vanlig, god SSD og en skikkelig rå en? Jeg har nå en Crucial M225 og jeg synes win7 flyter utrolig godt, merker INGEN lag, og starter mer enn raskt nok. Hvilken forskjeller vil jeg merke hvis jeg bytter den med det råeste på markedet i dag?

Lenke til kommentar

Hvor stor forskjell er det egentlig mellom en vanlig, god SSD og en skikkelig rå en? Jeg har nå en Crucial M225 og jeg synes win7 flyter utrolig godt, merker INGEN lag, og starter mer enn raskt nok. Hvilken forskjeller vil jeg merke hvis jeg bytter den med det råeste på markedet i dag?

Du vil mest sansynlig ikkje merke noen forskjell.

 

 

Skal man merke forskjell må man nesten kjøre svært krevende oppgaver som "krever" veldig høy IOPS. Man ser forskjellen i benchmarks, men til vanlig kontorbruk og litt spilling så er ikkje forskjellen allverdens fra ssd til ssd.

 

Man kommer neppe til å merke like stor forskjell fra en ssd til en annen en, som fra en harddisk til en ssd.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...