Gå til innhold

Test: Steelseries Xai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En litt uheldig ting jeg opplevde, var at når musen var koblet til, så gikk den litt i lås før man kommer til BIOS-bilde under oppstart. Dette er et problem Steelseries er klar over, og det jobbes med å fikse denne feilen. Dette er spesielt rettet mot dem som har USB 3.0.

LITT uheldig, ja. Her er tydeligvis kvalitetskontroll i høysetet. Tror jeg står over gitt

Lenke til kommentar

Steelseries-mus ser så kjedelige ut : /

Og med den utformingen har den jo samme ergonomi som de billigste musene fra Logitech og Microsoft...

Jeg koser meg med Roccat Kone 2.0 jeg ^^

 

Jeg kjønner egentlig ikke hvordan du kan uttale deg om noe du egentlig ikke har peiling på. Steelseries Xai har utrolig bra respons og nøyaktighet, en ypperlig mus for fps spill. Og faktisk så passer musen perfekt inn i hånden MIN.

I tillegg syntes jeg det er bedre å ha en mus som ser mer nøytral ut, enn å ha en mus som ser ut som et juletre... Det er min mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Steelseries-mus ser så kjedelige ut : /

Og med den utformingen har den jo samme ergonomi som de billigste musene fra Logitech og Microsoft...

Jeg koser meg med Roccat Kone 2.0 jeg ^^

 

Jeg kjønner egentlig ikke hvordan du kan uttale deg om noe du egentlig ikke har peiling på. Steelseries Xai har utrolig bra respons og nøyaktighet, en ypperlig mus for fps spill. Og faktisk så passer musen perfekt inn i hånden MIN.

I tillegg syntes jeg det er bedre å ha en mus som ser mer nøytral ut, enn å ha en mus som ser ut som et juletre... Det er min mening.

Fordi det nevnes i artikkelen at den ikke har en ergonomi som er tilpasset venstre- eller høyrehendte, slik at det da er en platt mus uten "bulker" i siden.

De "bulkene" øker komforten og gjør ihvertfall meg mer presis.

Det er på det grunnlaget jeg uttaler meg ;)

Jeg nevner hverken respons eller nøyaktighet... Jeg nevner komfort.

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

Steelseries-mus ser så kjedelige ut : /

Og med den utformingen har den jo samme ergonomi som de billigste musene fra Logitech og Microsoft...

Jeg koser meg med Roccat Kone 2.0 jeg ^^

 

Jeg kjønner egentlig ikke hvordan du kan uttale deg om noe du egentlig ikke har peiling på. Steelseries Xai har utrolig bra respons og nøyaktighet, en ypperlig mus for fps spill. Og faktisk så passer musen perfekt inn i hånden MIN.

I tillegg syntes jeg det er bedre å ha en mus som ser mer nøytral ut, enn å ha en mus som ser ut som et juletre... Det er min mening.

Fordi det nevnes i artikkelen at den ikke har en ergonomi som er tilpasset venstre- eller høyrehendte, slik at det da er en platt mus uten "bulker" i siden.

De "bulkene" øker komforten og gjør ihvertfall meg mer presis.

Det er på det grunnlaget jeg uttaler meg ;)

Jeg nevner hverken respons eller nøyaktighet... Jeg nevner komfort.

 

Du kan uansett ikke si noe om ergonomien til Xai uten å prøvd den selv.

Forresten, jeg foreslår at du slutter å komme med innlegg som likegodt kunne ha kommet fra en 12 åring (din første post).

Lenke til kommentar

Hei alle sammen jeg også er venstrehendt. Jeg har kjøpt flere gamer mus og prøvd mange forskjellige :yes:

 

Razer deadthadder left hand edition, Razer abyssus, Razer Lachesis. Steelserie Kinzu, Steelserie ikari osv osv :ohmy:

 

Men Steelseries Xai passer handa mi perfekt så endelig har jeg funnet min endelig gaming mus :new_woot:

 

Eneste ulempen er at 3 muse putene under musa blir fort slitte, men man får kjøpt nye hos steelseries.com. Andre har klaget på rulle knappen ikke funker etterhvert og muse tastene, men jeg har ikke fått slike feil enda. Men om musen holder lang stund det vet jeg ikke enda :hmm:

Endret av Kraa
Lenke til kommentar

Steelseries-mus ser så kjedelige ut : /

Og med den utformingen har den jo samme ergonomi som de billigste musene fra Logitech og Microsoft...

Jeg koser meg med Roccat Kone 2.0 jeg ^^

 

Jeg kjønner egentlig ikke hvordan du kan uttale deg om noe du egentlig ikke har peiling på. Steelseries Xai har utrolig bra respons og nøyaktighet, en ypperlig mus for fps spill. Og faktisk så passer musen perfekt inn i hånden MIN.

I tillegg syntes jeg det er bedre å ha en mus som ser mer nøytral ut, enn å ha en mus som ser ut som et juletre... Det er min mening.

Fordi det nevnes i artikkelen at den ikke har en ergonomi som er tilpasset venstre- eller høyrehendte, slik at det da er en platt mus uten "bulker" i siden.

De "bulkene" øker komforten og gjør ihvertfall meg mer presis.

Det er på det grunnlaget jeg uttaler meg ;)

Jeg nevner hverken respons eller nøyaktighet... Jeg nevner komfort.

 

Du kan uansett ikke si noe om ergonomien til Xai uten å prøvd den selv.

Forresten, jeg foreslår at du slutter å komme med innlegg som likegodt kunne ha kommet fra en 12 åring (din første post).

Tja.. For å være ærlig er det heller du som fremstår slik med innlegget ditt ;)

Jeg kan si noe om den ergonomiske utformingen ved å se på bildene - den er lik en standarmus.

Det er tydelig at du er en fanboy som ikke tåler å høre at andre ikke liker det samme som deg. Beklager, men jeg liker Roccat best av det jeg har testet på grunna av den ergonomiske utformingen. Jeg vil helst ha en bulk på venstre side til min høyre tommel, uten at den er overdrevet stor. Da føler jeg at ergonomien er på topp. Dette er min subjektive mening.

Men for å få et helhetlig bilde må jeg jo ha testet den - det er riktig.

 

Schmock and a pancacke? No?

Schigar and a waffle? No?

Ish der no wei tu pliiiiiz ju?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...