Gå til innhold

Test: Microsoft Wireless Desktop 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha hatt svært mange trådløse løsninger både på jobben og hjemmme er min konklusjon klar: ledning.

Så om produsentene kunne ta pengene de bruker på trådløs elektronikk og bruke de på mekanikken så hadde det vært "mitt" tastatetur/mus :)

 

Var innom Expert her om dagen og så de hadde Microsoft bluetrac mus, men siden de kun hadde trådløs beholdt jeg heller min gamle Roccat Kone

 

Jeg kan skjønne det om noen kjøper trådløs om de skal bruke det på en PC som ikke har en dedikert plass

Endret av morten_b
Lenke til kommentar

Etter å ha hatt svært mange trådløse løsninger både på jobben og hjemmme er min konklusjon klar: ledning.

Så om produsentene kunne ta pengene de bruker på trådløs elektronikk og bruke de på mekanikken så hadde det vært "mitt" tastatetur/mus :)

 

Var innom Expert her om dagen og så de hadde Microsoft bluetrac mus, men siden de kun hadde trådløs beholdt jeg heller min gamle Roccat Kone

 

Jeg kan skjønne det om noen kjøper trådløs om de skal bruke det på en PC som ikke har en dedikert plass

 

Jeg er helt enig.

 

Så derfor kjøpte jeg versjonen med ledning til 110 kr.

 

Funker helt fint.

 

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=583864

Lenke til kommentar

Artikkelen kunne trengt litt korrekturlesing, men testen var grei. Virker som et OK tastatur for de som har samme type bruksmønster som min far(som bruker PC-en stort sett til nettbank, nettaviser, e-post og den slags), men ville neppe vurdert det til meg selv.

Endret av magnys
Lenke til kommentar

Det som plager meg mest med slike tastatur er at det er en fysisk klump på Windows-tasten.

 

Trådløse tastatur og muser kan være greie nok til f.eks. et mediesenter eller lignende, men fryktelig plagsomt til arbeidsmaskiner.

 

Uansett så hadde det vært greit med tester av noen ordentlige tastatur som Das Keyboard eller Filco Majestouch, kvalitetsprodukter med slitesterke fysiske knapper med full n-key rollover. Dette er tastatur av helt annen kvalitet enn vanlige membrantastatur, alle som skriver noe serlig på maskin burde hatt noe slikt.

 

Jeg tror det blir et Das Keyboard på meg snart, siden vanlige tastatur har blitt forbruksvare her i huset. Enten så sliter jeg ut enkelttaster eller så svikter hele elektronikken etter en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...