Gå til innhold

HP avslører tablet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser nå mer ut som en laptop synes nå jeg....Litt av poenget med en tablet er at man skal slippe å drasse på et tastatur.

 

Tablets har vært på markedet "lenge" i denne formen, tror du tenker på "nettbrett" eller hva de nå kalles på norsk. For min del kjøpte jeg denne for å kunne programmere/skrive i tillegg til å lese f.eks. PDF på en god måte, noe den fungerer utmerket til.

Lenke til kommentar

Ser nå mer ut som en laptop synes nå jeg....Litt av poenget med en tablet er at man skal slippe å drasse på et tastatur.

 

Det er jo såklart noen som mener dette, men tablets er et ord og konsept sm har eksistert en stund, dette er en tablet, men det er ikke en tablet av undergruppen slate, som er en tablet uten tastatur.

 

AtW

Lenke til kommentar

i3-380UM er den eneste nyheten her, selve maskinen har jo vert i salg lenge. Har en selv og er stort sett fornøyd.

 

Veiledende pris er også helt feil.

Tilsvarende maskin med i3-330UM koster i dag $1029. Uten rabattkoder.

Tviler prisen går ned så kraftig når de oppgraderer cpu...

 

Altså en ikke-nyhet med direkte feil opplysninger?! :mad:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser nå mer ut som en laptop synes nå jeg....Litt av poenget med en tablet er at man skal slippe å drasse på et tastatur.

 

Tablets har vært på markedet "lenge" i denne formen, tror du tenker på "nettbrett" eller hva de nå kalles på norsk. For min del kjøpte jeg denne for å kunne programmere/skrive i tillegg til å lese f.eks. PDF på en god måte, noe den fungerer utmerket til.

Nettbrett er hva en ipad, samsung galaxy pa, og den toshibatinhesten uten apps er, mens en tablet er en PC uten tastatur men bruker tuchscreen og gjerne stylus, dette er en hybrid. Jeg må si at alle disse pad-ene som er så populære nåomdagen er tåpelig å kjøpe, bedre å kjøpe en fullverdig tablet PC med windows/mac/linux som gir den brukerfleksibiliteten folk vil ha.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

(...) bedre å kjøpe en fullverdig tablet PC med windows/mac/linux som gir den brukerfleksibiliteten folk vil ha.

Nuvel. iPad solgte mer første uken enn disse tabletene du snakker om har de siste ti årene.

 

Jepp, men HP har ikke hypet noen av protduktene sine, ikke engang HP slate 500, iPad er bare en oppblåst ipod tuch, hadde den kommet med office-pakke (open/ms), håndskriftgjenkjenning, og muligheten til å kjøre avanserte programmer istede for applets hadde hypen vært verdt pengene....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...